קלינגר: מקווים להחתים בתוך 10 ימים את תורג'מן, מלול וקפילוטו

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה דחה את הדיווחים לגבי שחקניו בראיון ל-103FM: "במקום שיימן גם הייתי בודק אפשרויות אחרות", "כץ הציע חוזים לכל השחקנים שאנחנו רוצים", "גנסארי לא מוכן לדון עם אף קבוצה עד אפריל"

(גודל טקסט)

רגע לפני קרב הצמרת המסקרן מול מכבי תל אביב (שבת, 20:30, ספורט2), מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התראיין ל-103FM וסיפר על ההכנות למפגש על הצהובים והמטרות לקראת הפלייאוף העליון.

גל העזיבות: "כל הפרסומים והדיבורים קצת נהיו פאתטיים, זה בדיחה עצובה. על פי מה שאני יודע שיימן עוד לא עבר לבאר שבע. יש משא ומתן יום-יומי עם כל מי שמסיים חוזה, עם חלקם אפילו יש סיכום עקרוני. יואב מציע חוזים לכל השחקנים שאנחנו רוצים".

על שמואל שיימן: "לא מעניין אותי כרגע. יש משא ומתן והגשנו לו הצעה. אם הוא יחליט להישאר בקיץ זה יהיה מצוין, ואם לא אז לא. יכול להיות שבמקומו גם הייתי בודק אפשרויות והייתי מנהל מו"מ כנה עם הפועל חיפה, אבל הייתי לוקח בחשבון שבקבוצה אחרת אולי אשב על הספסל. זה לא נכון שההצעה של ב"ש היא כפולה משל הפועל חיפה. אני עוד לא ראיתי שום חוזה חתום".

עתידו האישי: "יש לנו הבנה שאם לא אקבל הצעה מהנבחרת, וכרגע לא קיבלתי הצעה כזו, אשאר המאמן של הפועל חיפה".

ניר קלינגר. הדיווחים נעשו פאתטיים (ערן לוף)
ניר קלינגר. הדיווחים נעשו פאתטיים (ערן לוף)

המטרות: "אנחנו רוצים להגיע למקומות מצוינים ולהמשיך את זה גם בעונה הבאה. בשנים שעברו הפועל חיפה לא ידעה להתנהל בצמרת ועכשיו זה מתחיל להשתנות. השחקנים שלנו מנוסים והקבוצה שלי יכולה לעשות הפתעה".

המשחק מול מכבי ת"א: "הפכו את זה שהפועל חיפה פייבוריטית, אני ממש לא אומר את זה. זה משחק סופר קשה. אנחנו מוכנים ומרגישים את הסוף של העונה הסדירה. זה הזמן שלנו להמשיך את היכולת הטובה שלנו. המשחק הטוב מול מכבי נתניה נותן לנו ביטחון. מכבי ת"א קבוצה מצוינת ונצטרך לעבוד קשה כדי להוציא תוצאה טובה. אנחנו לא יודעים לשחק על תיקו, זה לא הסגנון שלנו. אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו, אנחנו באים לנצח, אבל זה הכי קשה שיש. הם אחרי הפסד ויבואו מוכנים ודרוכים".

ההתנהלות של המאמנים: "הרבה מאמנים פחות אוהבים לדבר ולהתראיין, אני דווקא חושב שהאוהדים רוצים לשמוע מה למאמן שלהם יש להגיד. אני לא רואה בזה שום דבר בעייתי, כל עוד שזה במינון הנכון".

שחקני הפועל חיפה. רובם יישארו (ערן לוף)
שחקני הפועל חיפה. רובם יישארו (ערן לוף)

הצעה מהנבחרת: "לא יודע מה יקרה אם נזכה באליפות ואקבל הצעה מהנבחרת. הדברים האלה עדיין לא קרו".

על גבריאל תמאש: "הכל סגור, ייחתם עד מחר".

ראדו גנסארי. לא מוכן לשמוע (אודי ציטיאט)
ראדו גנסארי. לא מוכן לשמוע (אודי ציטיאט)

על דור מלול: "השאיפה שלנו להחתים בתוך עשרה ימים את אלון תורג'מן, דור מלול וניסו קפילוטו. שאר השחקנים חתומים. שטקוס חתום עוד שנתיים בלי אופציות".

על ראדו גנסארי: "הוא לא מוכן לדון בחוזה שלו לא איתנו ולא עם אף קבוצה אחרת עד סוף אפריל. הוא אדם מיוחד ואני מאמין לו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי