ברוסו, גוזלן ודיניז ישובו להרכב ק"ש מול בני יהודה

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | ערן לוף

הקשר חוזר מהרחקה, החלוץ והמגן החלימו מפציעותיהם. ניצחון יותיר לצפוניים סיכוי תיאורטי למקום בפלייאוף

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה מרוצים מהניצחון במחזור האחרון על הפועל אשקלון ומתכוננים למשחק מול בני יהודה ביום ראשון, באצטדיון רמת גן. בני יהודה מדורגת במקום השישי שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון וקריית שמונה נמצאת מקום אחד מתחתיה כאשר הפער בין הקבוצות הוא שבע נקודות.

למרות שתאורטית  קריית שמונה עדיין יכולה לעבור את הכתומים, במועדון מבינים כי הסיכויים קלושים ובכל זאת ינסו לעשות את המאמצים כדי לנצח את המשחק. קריית שמונה תגיע לתל אביב בהרכב חסר וללא המגן איאד אבו עביד והקשר סאן מנחם המוצהבים וללא עדן שמיר הפצוע שייעדר חודשיים ימים.

גם השוער איתמר ניצן עדיין פצוע ולא צפוי להיות כשיר גם למשחק הגביע ביום רביעי הבא מול הפועל באר שבע. השוער מהדי זועבי זוכה לאחרונה למחמאות רבות במועדון ושם סומכים על השוער הצעיר שיגן על השער גם במשחק הליגה הקרוב וגם ברבע גמר הגביע. "ניצן ימשיך את תהליך ההחלמה שלו. בכל מקרה זועבי הוכיח שהוא ראוי להרכב וגם כאשר ניצן יחזור, יהיה כאב ראש חיובי למאמן חיים סילבס", אמרו בקריית שמונה.


זועבי. כאב ראש חיובי למאמן (ערן לוף)

מי שיחזור מעונש ההרחקה בשבת הוא הקשר דידייה ברוסו. גם החלוץ שובל גוזלן והמגן מרקוס דיניז החלימו לחלוטין מפציעותיהם ונמצאים בתמונת ההרכב לקראת המשחק מול בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי