אבוקסיס: לא בכל המשחקים אנחנו מראים את היכולות שלנו

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה התייחס למשחק הקרוב מול קריית שמונה (יום ראשון, החל מ-19:15 בספורטHD4): "הם מסוכנים, נצטרך לעצור מספר שחקנים שלהם. לא נשחק על נקודה". וגם: המערך איתו ישחק, המטרות והאדום שספג קנדיל בטדי

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח ביום ראשון את עירוני קרית שמונה (החל מ-19:15 בספורטHD4), למשחק שיהיה קרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון. נכון לעכשיו, יש לזהובים פער של שבע נקודות, כשנותרו עוד שלושה משחקים ותשע נקודות בקופה עד סיום העונה הסדירה.

"נקודה במשחק הזה תבטיח לנו את הפלייאוף, אבל אנחנו לא יודעים לבוא ולשחק על נקודה" אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "אני גם חושב שאין דבר כזה בכדורגל לבוא לשחק על נקודה. נצטרך לבוא לשחק את המשחק שלנו, להיות רגועים.


"זה לא הצ'אנס האחרון שלנו, אנחנו צריכים לבוא רגועים", המשיך אבוקסיס, "אני לא רוצה שהשחקנים יגיעו לחוצים, כי יש לנו עוד שלושה משחקים ואנחנו צריכים להביא בסך הכל ניצחון אחד בכל שלושת המשחקים. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לעשות את זה. אם נבוא נחושים, נבוא מרוכזים כמו שהגענו ברוב העונה הזאת, אז גם נעשה את זה. אני מקווה מאוד שזה יקרה כבר במשחק הזה".

על ההפסד האחרון אמר המאמן: "את המשחק נגד בית"ר הפסדנו על דברים קטנים. לאורך כל המשחק הצלחנו לעמוד בצורה שווה מול קבוצה מצוינת כמו בית"ר ירושלים, ואחרי הרחקה וקצת חוסר ריכוז שלנו בחלק ההתקפי, הפסדנו. אני חושב שאנחנו די מוכנים לקראת כל המשחקים האחרונים וזה מה שנצטרך לעשות עכשיו".


"מוכנים לקראת כל המשחקים". אבוקסיס השבוע בטדי (דני מרון)

"לא נפלנו לאורך כל הדקות מבית"ר ירושלים ולפעמים היינו גם יותר דומיננטיים מהם", המשיך אבוקסיס לדבר על המעידה בטדי. "שחקן קיבל שני צהובים תוך שתי דקות וזה משהו שקורה. בסך הכל מאור רצה לעזור לקבוצה, הוא לא עשה משהו שטותי של חוסר אחריות. באופן אינסטינקטיבי הוא רצה לעצור את הכדור ואז, אחרי הצהוב השני, נשארנו הרבה זמן עם עשרה שחקנים, וזה נתן לבית"ר ירושלים את הדחיפה. כל עוד שיחקנו 11 נגד 11, היינו מאוד שווים. אבל בכדורגל צריך לכבוש, ומבחינה התקפית היינו לא טובים במשחק הזה ונצטרך לתקן את זה לקראת קרית שמונה".

המפתחות למשחק מול קראיית שמונה: "יש להם הרבה שחקנים מסוכנים, יש מספר שחקנים שנצטרך לדעת למנוע מהם את המשחק שלהם ומצד שני אנחנו נצטרך להביא יכולות למשחק הזה, כי בקטע של מחויבות ורצון יש לנו את זה מתחילת השנה, יש התלהבות גדולה מאד במשחק שלנו. חסר לנו לפעמים במשחקים מסוימים להביא את היכולות, אבל במשחק כזה נצטרך להביא את היכולות של כל השחקנים שיש לנו ובעזרת השם גם לעשות את זה".


מאור קנדיל. "רצה לעזור" (דני מרון)

המערך שבו תשחק: "עדיין לא החלטתי איך נשחק, יש לנו שלושה ימים לעבוד על זה ולחשוב על זה, וננסה למצוא את ההרכב הכי טוב למשחק".

המטרות להמשך העונה: "אחרי שנבטיח את המקום בפלייאוף בעזרת השם, אנחנו נדבר על זה כי זה לא לעניין להגיד עכשיו מה יהיה אם וכאשר. הפוקוס שלנו הוא על המשחק הזה ונקווה מאוד שנעשה את זה הפעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי