קלאוס ורז מאיר עשויים לפתוח, גם דוס סנטוס ב-11

סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס
סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס | ערן לוף

מכבי חיפה תארח את מכבי נתניה בשבת (18:15, ספורט4) והמאמן פרד רוטן מתכנן שינויים גדולים בהרכב כשמאבוקה ועוואד ירדו לספסל. הבלם יחזור מהרחקה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) את מכבי נתניה ולאחר מכן תשחק שני משחקי דרבי בליגה ובגביע. למרות שיש רצון גדול במועדון להציל את העונה דרך הגביע, בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק מול הקבוצה של דראפיץ'. בחיפה עדיין חוששים מקרבות התחתית  ולכן המאמן, פרד רוטן, שוחח עם השחקנים וביקש מהם להתרכז בשלב זה אך ורק במשחק הקרוב.


בנוסף, בצוות המקצועי מאמינים כי יכולת טובה בשבת תביא לביטחון רב יותר לקראת המשחק השני ברבע גמר גביע המדינה. "המצב שלנו בטבלה לא מאפשר לנו לחשוב על הגביע" אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "שיחקנו טוב בשלבים גדולים של המשחק מול סכנין ולא כבשנו. אנחנו חייבים לנצח ולהגיע במלוא העוצמה למשחק הגביע".


על פי האימון המסכם נראה שרוטן מתכנן מספר שינויים בהרכב הירוקים לקראת המשחק. החלוץ היווני קלאוס עשוי לקבל את חולצת ההרכב יחד עם רז מאיר על חשבונם של מוחמד עוואד ומאבוקה המאכזב. הבלם, אליסון דוס סנטוס, שלא שיחק בגלל צהובים צפוי לחזור להרכב על חשבונו של אטיין ריינן שהיה טוב במשחק בשבת. החלוץ, עומר דמארי, אמנם חזר לכשירות מלאה ואף ערך אימונים מלאים אינו צפוי לפתוח בהרכב. 



אטיין ריינן. יחזור לספסל (ערן לוף)
 

בנושא אחר, במועדון ממשיכים לעסוק בשינויים במערכת הסקאוטינג אותם מוביל המנהל הטכני מו אלאך. כפי שפורסם אתמול בספורט1, אלאך מינה שלושה סקאוטים מישראל וסקאוט נוסף מספרד שיעבירו למנהל הטכני את הדו"חות על השחקנים שמועמדים לחיפה לעונה הבאה. במועדון ציינו כי הכוונה של חיפה שלא להחתים שחקנים על חוזה ארוך טווח.
 

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי