איינוגבה יירד לספסל, דגו תירגל את גביש ומכלוף כבלמים

מסאי דגו
מסאי דגו | אודי ציטיאט

מאמן הפועל אשקלון מתמודד עם חסרונם של מלכה ויובאנוביץ' לקראת סכנין (שבת 18:00), אך גם החליט לבצע שינוי דרמטי בין הקורות. דבאלשווילי יפתח. עותמאן החלים אצל האורחת ויהיה בהרכב של בנין

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון, שנמצאת במשבר עמוק ונלחמת על חייה בליגת העל, תארח מחר (שבת, 18:00) בביתה שבאצטדיון סלה את בני סכנין שלמעשה סיימה את מטרותיה העונה. אשקלון שהשיגה ניצחון אחד ב-17 המשחקים האחרונים, מרוחקת כעת 4 נקודות ממקום מבטחים שמעל הקו האדום, תנסה לנצל את קרב התחתית בין הפועל רעננה ומ.ס.אשדוד, כדי לצבור נקודות ולצמצם פערים מהיריבות שנמצאות מעליה.


"זה משחק שאנחנו חייבים לנצח", אמרו היום בקבוצה. "זה משחק על החיים שלנו, אין בליגה הזאת משחקים קלים, בטח לא לקבוצת תחתית, אבל בבית שלנו, מול האוהדים שלנו, נהיה חייבים להביא שלוש נקודות".



למאמן החדש מסאי דגו, יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש ההרכב, בעיקר בחוליית ההגנה, זאת בשל היעדרותם של צמד הבלמים הבכירים, אבי מלכה המורחק וברניסלאב יובאנוביץ' הפצוע, שייעדר כנראה שבועיים נוספים. על פי האימון המסכם נראה שהבלם הוותיק עודד גביש יערוך הופעת בכורה בהרכב, לצידו של טל מכלוף, כאשר שי בן דוד ואייל משומר, יפתחו כמגנים.


השינוי הכי דרמטי מתוכנן להיות בין הקורות, כאשר המאמן מסאי דגו החליט להרכיב מחר את שוער המשנה ליאור חדריאן על חשבונו של דלה איינוגבה, שנמצא בתקופה לא טובה. "מדובר בהחלטה מקצועית נטו, אנחנו מאוד מאמינים בליאור וסומכים עליו לגמרי", אמר גורם בצוות המקצועי בעניין השינוי בשער.



משומר. יפתח כמגן (לירון מולדובן)


עוד בפן המקצועי, מירקו אורמוש ומשה לוגסי ישחקו בקישור האחורי, כאשר הקשר מילאן סמיליאניץ', שוב יפתח כנראה על הספסל. בחלק הקדמי ינסו, שני שחקני הרכש, ולדימיר דבאלישווילי ודויד מנגה להבקיע שער ראשון לזכות הקבוצה.


דריכות בסכנין: "המשחק מול אשקלון חשוב יותר ממכבי חיפה"

בסכנין מצב הרוח הרבה יותר רגוע. הקבוצה השיגה במחזור האחרון את ניצחונה הראשון תחת המאמן טל בנין אך בהנהלת הקבוצה הבהירו השבוע כי אסור להוריד את הקצב וכי למשחק הקרוב יש חשיבות עצומה. "המשחק מול אשקלון חשוב יותר ממכבי חיפה. אם ננצח אז נתרחק משמעותית מהתחתית אבל אם נפסיד נחזור שוב לצרות שלנו במיוחד שמדובר בקרב מול קבוצת תחתית מובהקת" אמרו הבוקר במועדון.



מבחינה מקצועית תגיע סכנין לראשונה עם סגל מלא כאשר המגן עלי עותמאן והחלוץ עידן שמש שהיו חולים בתחילת השבוע חזרו לאימונים ביום רביעי וצפויים להיות בסגל הקבוצה. שמש אף נעדר בגלל מחלה מהניצחון על חיפה.



למרות סגל רחב, נראה כי בנין לא צפוי לבצע שינויים וימשיך לתת את הקרדיט לאותם 11 שפתחו מול הירוקים. עוביידה חטאב ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן ואילו הקפטן חאלד חלאיילה שוב ימצא את עצמו מחוץ להרכב הראשון.



עלי עותמאן. החלים ויהיה בהרכב של בנין (דני מרון) 


גם צמד הבלמים סארי פלאח ועלאא אבו סלאח שהיו באנקרים בתחילת העונה כאשר היו כשירים ככל הנראה שוב יישארו מחוץ לסגל. בכל מקרה רק לאחר האימון המסכם יחלט המאמן באופן סופי. "אנחנו סומכים על בנין שיידע לבחור את ההרכב והסגל החזקים ביותר לכל משחק. בנין רוצה לנצח יותר מכל אחד אחר" אמרו במועדון.

הרכבים משוערים:

הפועל אשקלון: ליאור חדיריאן, אייל משומר, עודד גביש, טל מכלוף, שי בן דוד, מירקו אורמוש, משה לוגסי, רודי חדד, דויד מנגה, דובב גבאי (ישראל זגורי), ולדימיר דבאלישווילי
 

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, ג'אבר עטאא, אנטוניו מרשיץ, פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי וג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי