קרויף שוקל לעלות עם חוסה רודריגס, עטר עשוי לשבת על הספסל

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א מתלבט בנוגע להרכב לקראת הפועל חיפה בשבת (20:30, ספורט2), באטוקיו המאכזב עשוי לשלם את המחיר. דסה יחזור ל-11, קיארטנסון יועדף על החלוץ הישראלי הלוהט. וגם: מרסלו ישוב לברזיל עד הקיץ?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
במכבי תל אביב של אחרי ההפסד המפתיע להפועל רעננה במחזור הקודם ורגע לפני המפגש מול הפועל חיפה (שבת, 20:30, שידור חי בספורט2) מנטרלים את כל נושא הלחץ לקראת המשחק. השחקנים שעד עכשיו לא הפנימו את האמירה "להגיע עם תשוקה" כמו נגד הפועל באר שבע מבינים כי הפסד בשבת או תיקו ביכולת חלשה תפיל את האשמה עליהם ואי אפשר יהיה להסתרר מאחורי גבו של המאמן ג'ורדי קרויף, אליו מופנים בדרך כלל חיצי הביקורת לאחר אי הצלחות.


 קרויף מתלבט בין שני מערכים, עם שניים או שלושה בלמים, ולפי הבחירה הזאת יחליט על ההרכב שעל פי המסתמן אמור אלי דסה לשוב להרכב לעמדת שחקן הכנף ההתקפי. ההולנדי שוקל לתת הזדמנות נוספת לקשר הספרדי, חוסה רודריגס, שלא רואה דשא בהרכב כבר שבועות ארוכים. הספרדי הרשים באימונים האחרונים את הצוות המקצועי ובעקבות יכולתו הטובה ייתכן ויקבל את החוצה ההרכב של חשבונו של כריסטיאן באטוקיו, המאכזב. אם יוחלט שרודריגס יעלה כקשר אחורי עשוי דור פרץ לרדת לעמדת הבלם/מגן ימני, מהלך שיוביל את דור מיכה לעמדת הקשר המרכזי מאחורי שני חלוצי החוד.



הקפטן שרן ייני פצוע ברגלו, לא מתאמן מאז המשחק נגד באר שבע ולא יהיה בסגל. גם עומר אצילי ששב לאימונים ועולה בכל אימון שלב בהתקדמות אינו כשיר עדיין לשחק. הצוות המקצועי היה רוצה לראות את איל גולסה שב להרכב, אבל ההחלטה אם לתת לו להיות על הספסל ולשתף אותו במידת הצורך תתקבל בהחלטה משותפת של קרויף, גולסה והצוות הרפואי.



ההחלטה אם לשתף אותו תתקבל עם הצוות הרפואי. אייל גולסה (עדי אבישי)


להרכב הראשון אמור על פי התרגולים לשוב אבי ריקן שהחלפתו במחצית נגד הפועל באר שבע והשבתו בהמשך על הספסל כמחליף לא מצאה הסבר מקצועי ראוי. מסתמן שאלירן עטר לא יקבל את חולצת ההרכב הראשון ואת המקומות בקו הקדמי ההתקפי ימשיכו לקבל וידאר קיארטנסון וניק בלקמן.


לראשונה העונה האצטדיון בנתניה יהיה מלא בצופים לאחר שכבר אתמול אזלו כל הכרטיסים למשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה מלבד הכרטיסים בקטגוריית פרימיום. כ–13000 אוהדים בהם כ–1100 של הפועל חיפה יתפסו את מקומם כשלמשחק יקדם המפגש בין הפועל רעננה לאשדוד וחלוקת חדרי ההלבשה בין ארבעת המועדונים כבר תואמו מראש.


בתוך כך, בתקשורת הברזילאית דווח על ניסיון של קבוצת בוטאפוגו לצרף את אקס ויטוריה ושחקן בני יהודה בהווה, מרסלו השייך למכבי תל אביב. מרסלו בן ה-23 מושאל לכתומים, אולם עוד לפני חלון ינואר קיבל את הבשורה כי לא צפוי לדקות משחק העונה לאחר שהתקשה להתאקלם. גם במכבי תל אביב, שרכשה אותו בכמיליון וחצי יורו, לא התאקלם הברזילאי וכשזכה להזדמנויות על כר הדשא איכזב ובגדול. לפי הדיווח, המו"מ מתקדם והמתווה צפוי להיות השאלה עד סיום העונה.



מרסלו. בברזיל הוא זוכה לביקוש (מאור אלקסלסי)


ההרכב ההמשוער: פרדראג ראיקוביץ' אלי דסה, סילבן באבין, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, דור פרץ,  חוסה רודריגס (כריסטיאן באטוקיו), אבי ריקן, דור מיכה, ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי