סילבס: "אנחנו לא רודפים אחרי הפלייאוף העליון"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

קריית שמונה תשחק ביום ראשון בחוץ מול בני יהודה (19:15, ישיר בספורט 4), גוזלן צפוי לפתוח, דיניז יתופקד כמגן ימני. עזוז, חוזז וצ'יבוטה יפתחו אצל אבוקסיס שצריך נקודה להבטחץ המקום בשישייה

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה מגדירים את העונה הזאת בליגה כעונה מאוכזבת כאשר המטרה הייתה לסיים בפלייאוף העליון ולמרות שעדיין קיימים סיכויים לכך, הם קלושים ביותר. בכדי שזה יקרה, תצטרך הקבוצה לנצח ביום ראשון את בני יהודה (19:15, ישיר בספורט 4), בקרב על המקום בשישייה הראשונה. המשחק ייערך באצטדיון רמת גן בשל עונש רדיוס של בני יהודה. כל תוצאה מלבד ניצחון תבטיח לבני יהודה את המקום בפלייאוף העליון.


מאמן ק"ש, חיים סילבס אמר לשחקנים כי מבחינתו כל משחק עד לסיום העונה יקבע את גורלו ואת גורל השחקנים וכי הוא יעלה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. סילבס יחסר את המגנים איאד אבו עביד וסאן מנחם הפצועים וגם את השוער איתמר ניצן והקשר עדן שמיר הפצועים. האחרון אף ככל הנראה גמר את העונה. מי שצפוי לחזור להרכב לראשונה בשנת 2018 הוא החלוץ שובל גוזלן שהחלים מפציעה.

 



גם מרכוס דיניז יפתח בהרכב כמגן הימני. סילבס אמר בסוף השבוע: "מדובר במשחק מול קבוצה עיקשת וחזקה אבל מבחינתנו אנחנו באים לכל משחק עם רצון לנצח. אנחנו יודעים שבני יהודה זקוקה לתוצאה ספציפית למטרות שלה אבל גם אנחנו רוצים להשיג ניצחון. אנחנו לא רודפים אחרי הפלייאוף העליון כי עשינו את הטעויות שלנו ואנחנו לא תלויים בעצמנו".
 



שובל גוזלן. חוזר אחרי היעדרות ארוכה (מאור אלקסלסי) 


בני יהודה שמדורגת במקום השישי וזקוקה לנקודה אחת כדי להבטיח סופית את הפלייאוף העליון, תארח כאמור את עירוני קרית שמונה, הדולקת אחריה במקום השביעי. נכון לעכשיו יש פער של שבע נקודות בין הקבוצות, כשנותרו עוד שלושה משחקים ותשע נקודות בקופה, עד סיום הליגה הסדירה, והזהובים ינסו להשיג את הנקודה שחסרה להם, כדי לשים חותמת סופית על עונה מוצלחת מאוד.


המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן מהפכה לא קטנה בהרכב, כאשר הוא יחסר את מאור קנדיל המורחק ואיציק עזוז ששיחק בשבוע שעבר כבלם, יתופקד הפעם כמגן ימני. רועי גורדנה יחזור להרכב ויצטרף אל יובל אשכנזי וסתיו פיניש בחוליית הקישור, כאשר שני שינויים נוספים יהיו הצבתם של מתן חוזז ומאוויס צ'יבוטה בחלק הקדמי, על חשבונם של יונתן כהן ואלמוג בוזגלו הפצוע, שאינו כשיר במאת האחוזים ויפתח על הספסל.


הבוקר הודיע המועדון באופן רשמי, על סיום דרכו בקבוצה של הקשר הברזילאי, מרסלו מאצ'דו, שהושאל בתחילת העונה ממכבי ת"א וכעת צפוי לעבור בהשאלת מישנה לבוטאפוגו הברזילאית. 


הרכב משוער, בני יהודה: אמיליוס זובאס, איציק עזוז, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, רועי גורדנה, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס


הרכב משוער, קריית שמונה: מהדי זועבי, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, עידן נחמיאס, מילוש רדיבוייביץ', אפונסו טיירה, עומר לקאו, איסמעיל ריאן (שגיב יחזקאל), מוחמד שכר, נייגל האסלביינק, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי