ויצמן יער קבעה: לא נפל רבב ביושרו של אלי חכמון

אלי חכמון, בן בנימין ואור דסה
אלי חכמון, בן בנימין ואור דסה | אודי ציטיאט

חברת החקירות הפועלת מטעם ההתאחדות לכדורגל בדקה את טענותיו של אשר אלון בעקבות אירועי המשחק מול הפועל חיפה. מנחם קורצקי יקבל הצעה לחוזה משודרג לשלוש שנים. צפו בתקציר הניצחון על מ.ס אשדוד

(גודל טקסט)

חברת החקירות ויצמן יער הגישה היום (ראשון) להתאחדות לכדורגל את ממצאי הבדיקה שקיימה בעניינו של שופט הכדורגל אלי חכמון. הבדיקה החלה בעקבות מכתב ששלח בעלי הפועל רעננה אשר אלון לאחר המשחק בין קבוצתו להפועל חיפה בו חכמון שגה מספר פעמים לרעת רעננה. לפי ממצאי הבדיקה לא נפל רבב ביושרו של חכמון והוא לא מצוי בניגוד עניינים כלשהו שיש בו כדי להשפיע על תפקודו כשופט בכלל וכמי שניהל את המשחק האמור בפרט.

מהמועדון נמסר בתגובה: "הפועל רעננה שמחה שההתאחדות לכדורגל קיימה בדיקה  בנושא השופט אלי חכמון. ביקשנו את דוח הבדיקה המלא ונגיב לאחר קבלתו".

בתוך כך, במועדון שמחו לאחר הניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד. חג פורים אומנם בפתח, אבל השמחה הייתה בשל הניצחון הביתי הראשון בליגת העל באצטדיון בנתניה מאז חודש ינואר 2017. 

המאמן מנחם קורצקי, שהגיע למועדון כשהקבוצה הייתה מתחת לקו האדום, נצמד מאתמול למכבי חיפה עם 24 נקודות וטווח ביטחון בן 8 נקודות מעל הקו האדום. בעלי הפועל רעננה אשר אלון ודמיאן רויטמן אמורים להיפגש בשבועות הקרובים עם קורצקי, אשר חתום גם לעונה הבאה, ולהציע לו חוזה חדש ארוך טווח לשלוש שנים.


קורצקי. הרבה עצבים במהלך המשחק (דני מרון)

אתמול, בדרך לניצחון, נרשמו המון המון עצבים במהלך המשחק. לאחר שרועי זיקרי ספג כרטיס צהוב, צרח קורצקי לעבר הספסל: "תביאו לי מהר את אור דסה, זיקרי לא משחק, הוא יגמור לנו את המשחק". לקראת הסיום, כשעמנואל מאיוקה החמיץ גול ממצב מצוין, הסתובב המאמן ובעט בבקבוק מים שאם היה מכוון לשער היה נופל בתוך הרשת. לאחר המשחק אמר על אותם אירועים מנחם קורצקי: "זה עצבים של משחק, לא שופטים על מהלכים כאלו".

למחמאות גדולות זכה אתמול שמעון אבוחצירה שהפך לאחר עזיבת החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה לאיש החוד של הפועל רעננה ואתמול הלהיב בצמד שערי ניצחון. גם זיקרי זכה למחמאות ושמע מחברו שניר שוקר: "טעות שאתה תהיה איתנו רק עד סוף העונה".

מנחם קורצקי אמר על ההתקפה: "עשינו עוול לשמעון אבוחצירה כשהוא תופקד בכנף שמאל. עוד לפני עזיבת ג'ורדן פושה קיבלתי החלטה שאבוחצירה יהיה במרכז ההתקפה. שמעון הוא איש של מספרים וכששיחק בצד לא הצליח להביא אותם, לכן החלטנו שהוא יהיה החלוץ המוביל וייתן עוד המון".


אבוחצירה. נעשה לו עוול באגף שמאל (דני מרון)

על היריבה מ.ס. אשדוד אמר המאמן: " אשדוד מעולה, מצוינת ומאוד איכותית ולכן אני גאה בשחקנים שלי ומאושר שהצלחנו להבקיע שני שערים ולנצח. אנחנו לא חושבים עדיין על מקום גבוה בפלייאוף התחתון, רק על איך לברוח מהתחתית ולצבור עוד נקודות. בחודש ינואר הוספנו רכש איכות לקבוצה ואנחנו משחקים כדורגל טוב ואיכותי".

על המשחק ביום שלישי בגביע המדינה נגד אשדוד הוסיף קורצקי: " יש לנו שער חוץ מהמשחק הראשון (1:1), אבל לא נשחק על תוצאה ולא נחשוב על איך לא לספוג גול. רוצים לעבור שלב ולהגיע בעזרת השם לחצי הגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי