תורג'מן: בתוך שלבי ההתקדמות שלנו יהיו גם נפילות

תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד מאוכזב לאחר ההפסד 2:1 להפועל רעננה, אך מאמין שבעוד יומיים בגביע הסיפור יהיה שונה: "סטטיסטיקות נועדו להישבר. זה עומס לא פשוט אבל אני מעדיף אותו כל שנה". בן זקן יהיה כשיר לשלישי

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד האמינה אתמול (שבת) כי תוכל לנצח לראשונה בתולדותיה את הפועל רעננה, אך זה לא קרה וההפסד 2:1 הותיר את עמיר תורג'מן ושחקניו בפער של ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום. אנשי אשדוד מיהרו לעזוב את האיצטדיון בנתניה, גם בשל ההגעה של מכבי תל אביב והפועל חיפה למשחק שהתחיל מאוחר יותר, אבל בעיקר בגלל ההפסד. הם יגיעו למגרש הזה לפגוש את רעננה פעם נוספת השבוע, במשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה ביום שלישי.

המאמן עמיר תורג'מן דיבר לאחר ההפסד, ואמר: "המחצית השנייה הייתה הטובה שלנו ואחרי שער השוויון היינו אמורים להיות יותר מאורגנים ומאוזנים ולא ידענו לעשות זאת. הפועל רעננה הגיעו לשניים שלושה מצבים וכבשו שני שערים. צריך לדעת לסגור ולעמוד נכון ונעשה זאת, זה לא הספיק הפעם ואני בהחלט מאוכזב. ידענו שאנחנו שם במאבקי התחתית עד השלבים האחרונים ובתוך שלבי ההתקדמות שלנו יהיו גם נפילות והפסדים".

קבוצתו לא ניצחה מעולם את הפועל רעננה: "סטטיסטיקות נועדו להישבר ואני מאמין שביום שלישי במשחק הגומלין בגביע נעשה את זה ".

ההחלטה שוב לא לפתוח עם אור אינברום ולהכניס את החלוץ כמחליף: "אינברום נכנס לקצב לאחר שלא שיחק מספר חודשים. הוא שחקן מאוד מוכשר ומיוחד שעושה דברים יפים. העדפתי שישחק 30 דקות מאשר 60 דקות פחות טובות".

אינברום.
אינברום. "מעדיף שישחק 30 דקות טובות" (דני מרון)

העומס של שלושה משחקים בתוך שבוע: "היה המשחק בליגה נגד הפועל רעננה, וביום שלישי משחק נוסף נגדם בגביע המדינה ובשבת נארח את מכבי תל אביב. זה עומס לא פשוט אבל אני מוכן שבכל שנה נגיע למעמדים כאלו. נגיע בצורה הכי טובה גם ביום שלישי וגם בבית נגד מכבי תל אביב".

הקפטן טום בן זקן החלים משפעת ויעמוד לרשות הצוות המקצועי ומסתמן שגם תום מונד אמור לשוב לשחק לאחר שהחלים מפציעה ממושכת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי