ערן לוי פותח את הלב: נעלבתי מנתניה, לקחתי את זה קשה

ערן לוי
ערן לוי | ערן לוף

הקפטן התראיין ב-103FM והתייחס להארכת החוזה שלו: "הפסדתי כסף בתקופה הקשה ועמדתי על הרגליים האחוריות, חשבתי שזה המינימום שמגיע לי". על תחילת דרכו במכבי חיפה: "ציפיתי שאהיה כוכב כמו בנוער, זה לא קרה"

(גודל טקסט)

"נעלבתי וקיבלתי את זה קצת קשה. כשהיה בנתניה את המינוס והפיגור במשכורות, אני זה שהפסיד המון כסף ועמד על הרגליים האחוריות. האמנתי שזה המינימום שמגיע לי", כך סיפר בכנות ערן לוי, קפטן מכבי נתניה, בראיון לתכנית הספורט של 103FM כשהוא מתכוון לכך שחוזהו הוארך בשנה אחת בלבד ולא בשלוש כפי שדרש מהבעלים אייל סגל. "לא הגענו לרמת ויכוח, פרצופים וברוגז. המועדון רצה להחתים אותי לעוד עונה ובסופו של דבר זה מקום שאני מוציא בו את המקסימום וההיפך. כיף לי להיות פה. כל עוד אני עדיין פה, אתן את כל כולי למועדון הזה".



השינוי שעברה מכבי נתניה והבטחת המקום בפלייאוף העליון: "מה שחזק פה ויפה זה השקט. אייל (סגל), מעבר לזה שהוא אוהד של הקבוצה שזה חשוב, מקרין שקט וזה נראה לנו מובן מאליו. קשה לי להחזיק את הקבוצה לבד. שיחקתי ביחד עם עוד כמה שחקנים במכבי נתניה במשך עונה בלי כסף. הייתה תקופה רעה, אבל התמודדנו איתה מתוך אהבה לכדורגל. יש דברים שאני עושה בצורה טובה מעבר לסרט קפטן. יש את דיא סבע ויש עוד הרבה שחקנים טובים ויעילים. ראינו מול מכבי חיפה שחקן צעיר מאוד מוכשר (יונס מלדה), מה שמראה על מועדון בריא. זה לא רק ערן לוי ודיא סבע, למרות שהשנה זה בלט. אנחנו משחקים על עיוור. עשינו משהו מאוד יפה והגענו להישג מרשים השנה. אנחנו מאושרים וזה מגיע לשחקנים ולצוות".



התקופה בבית"ר והתדמית: "היו לי פיצוצים ומחלוקות שם? כשביקשתי פאול במהלך האימון, אלי כהן עצר את האימון ואמר בפרהסיה ליד כל השחקנים, שאם אני אגיד פאול אני אהיה שופט אצלו. אני לא מחפש לחזור לאחור ולפגוע, כי אני נמצא במקום טוב. שמעתי לא פעם ולא פעמיים דיבורים עליי שאני יורק או מקלל מאמנים. זה מעצבן אותי כי זה לא קרה. כיף לנצח קבוצות שחושבות שאתה פחות טוב או שאתה לא מתאים למערך או לקבוצה כזו או אחרת. בחמש השנים האחרונות אני נותן את כולי לנתניה ואני גאה לעשות את הדבר הזה. כמובן שאני שמח שכל שנה אני משתפר".



העונה הכי טובה בקריירה? ערן לוי חוגג בסמי עופר (ערן לוף)


הפנדלים שהחמיץ מול אשדוד: "מאותו רגע שהחטאתי חשבתי לעצמי איך אני עושה משהו טוב כדי להרים את עצמי. כל כך פחדתי שנפסידאת המשחק, אבל עשינו תיקו ואני חיפשתי להרים את עצמי ואת הקבוצה. הגיע המשחק מול בית"ר והיה משחק ממש טוב. לא חשבתי ספציפית על להבקיע פנדל, אבל גם אם הייתי צריך לבעוט פנדל יום אחרי שהחטאתי את שני הפנדלים מול אשדוד, הייתי בועט. אין לי מה לפחד מהדברים האלה כי בסופו של דבר זה רק כדורגל".


תחילת הקריירה: "עליתי בגיל צעיר לבוגרים והייתי הבטחה גדולה במכבי חיפה. קרו דברים, אני יודע את האמת. לא השתלבתי בבוגרים בצורה נכונה. חשבתי שמגיע לי הכול מהכול ושאהיה כוכב כמו בנוער וזה קרה. לא קיבלתי את מה שחשבתי וזה לגיטימי. היו לי רגעים יפים בהפועל חיפה ובבית"ר. כמה בוער בי לקחת אליפות ולהגיע לנבחרת? זה לא בוער בי בעצמות. אני ממתין שאייל סגל יחייג אליי ויגיד לי 'אתה חתום לשלוש עונות'. אני אצטרך לעשות את הדברים שלי עם מכבי נתניה, אבל לא ארגיש פספוס שלא הייתי באירופה או שלא הצלחתי באחת הגדולות. עם כל הכבוד ויש כבוד, כשאני שיחקתי במכבי ת"א ובמכבי חיפה, היו שחקנים שהיום מחזיקים מהם והם רק עלו לבוגרים. זה לא מה שיכאב לי בסוף הקריירה אם לא אקח תואר כזה או אחר".



ערן לוי עדיין ממתין לטלפון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי