כפי שפורסם בספורט1: זהבי חתם ל-3 שנים נוספות בגוואנגז'ו ר.פ

ערן זהבי
ערן זהבי | האתר הרשמי

הכוכב הישראלי ימשיך בקבוצה הסינית וישתכר עשרה מיליון דולר לעונה. זהבי: "מודה לכולם על האמון והתמיכה", סוכנו: "אחרי פניות ממספר קבוצות, החליטה ר.פ להאריך את חוזהו ולשדרג אותו". הסכומים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם בספורט1 כבר בחודש שעבר, ערן זהבי חתם הבוקר (שני) לשלוש שנים נוספות בגוואנגז'ו ר.פ וישתכר עשרה מיליון דולר לעונה.


השחקן כתב בחשבון האינסטגרם: "שמח להודיע לכם שחתמתי לשלוש שנים נוספות במועדון שלי, מודה לכולם על האמון והתמיכה מהרגע הראשון. אנחנו ממש לפני פתיחת העונה החדשה בתקווה שהיא תהיה יותר טובה מהקודמת. שיהיה בהצלחה ותזכרו עבודה קשה תמיד משתלמת בסוף…הגיע הזמן להתחיל הכל מהתחלה".



סוכנו רונן קצב כתב בחשבון האינסטגרם: "עבודה קשה נחישות ואמונה בדרך שמשולבת עם הצלחה תמיד משתלמת! אחרי פניות וניסיונות לרכישה מקבוצות נוספות בסין החליטו ב-ר.פ לדחות כל ניסיון רכישה ובמקביל שדרגו לערן את החוזה ואף האריכו אותו. מחכים בקוצר רוח לצאת לדרך לעונה חדשה עם דרבי ביום שישי בתקווה לשנה לא פחות מעניינת ומוצלחת מהקודמת לה. שיהיה בהצלחה לערן! אני גאה בך מאוד ונהנה מכל רגע שאני מלווה אותך בדרכך . היה חודש מרתק בסין עם הרבה חוויות חדשות ומקומות מיוחדים שאנצור לעולם. ותודה לכולם על הפרגונים והאהדה. מעריכים מאוד".


זהבי, מלך השערים של הסופרליג הסינית ב-2017, היה מבוקש מאוד בטיאנג'ין צ'וונג'יין של פאולו סוזה, שהציעה לו 15 מיליון דולר לעונה, אבל שתי הקבוצות לא הגיעו להסכמה על גובה הפיצוי והעסקה התבטלה.


זהבי רצה שדרוג ל-15 מיליון דולר, אבל יסתפק בשכר בסיס של 10 מיליון דולר, לעומת 7.5 מיליון בחוזה הקודם. עם בונוסים על הצלחות צפוי הכוכב הישראלי להגיע לשכר ממוצע של מיליון דולר בחודש.


ערן זהבי. חוזה ענק (אינסטגרם)
ערן זהבי. חוזה ענק (אינסטגרם)


ביום שישי הקרוב יחלו זהבי וגוואנגז'ו ר.פ את עונת 2018 עם דרבי לוהט מול אברגרנדה האלופה (13:30, ספורט2).


 

עבודה קשה נחישות ואמונה בדרך שמשולבת עם הצלחה תמיד משתלמת! שמחים להודיע שערן זהבי חתם חוזה משודרג לשלוש שנים נוספות ב R&F. אחרי פניות ונסיונות לרכישה מקבוצות נוספות בסין החליטו ב R&F לדחות כל ניסיון רכישה ובמקביל שדרגו לערן את החוזה ואף האריכו אותו. מחכים בקוצר רוח לצאת לדרך לעונה חדשה עם דרבי ביום שישי בתקווה לשנה לא פחות מענינת ומוצלחת מהקודמת לה. שיהיה בהצלחה לערן ! אני גאה בך מאוד ונהנה מכל רגע שאני מלווה אותך בדרכך . היה חודש מרתק בסין עם הרבה חוויות חדשות ומקומות מיוחדים שאנצור לעולם. ותודה לכולם על הפרגונים והאהדה. מערכים מאוד

A post shared by Ronen Katzav (@ronenkatzav) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי