בגלל הפציעה: קיארטנסון לא צפוי לשחק מול אשדוד

וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד, טל בן חיים
וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד, טל בן חיים | דני מרון

האיסלנדי של מכבי ת"א הפחית את עומס האימונים, גולסה ככל הנראה יהיה בסגל. בשלישי יתברר מצבו של מיכה. אצילי יהיה כשיר לפלייאוף העליון. הצהובים עשויים להרוויח כמה מאות אלפי יורו ממקור לא צפוי

(גודל טקסט)

על אף שבזכות ה-1:1 אמש (ראשון) בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים, היא נותרה בפסגת הטבלה, במכבי תל אביב עדיין רואים בהפועל ב"ש את היריבה הגדולה במאבק האליפות והיו מעדיפים לראות ניצחון של בית"ר בטרנר. למרות זאת אמר גורם במועדון: "מתאים לנו ששתיהן איבדו נקודות".

המשימה הראשונה של הצוות המקצועי היא להכשיר את אייל גולסה ועומר אצילי (שבו לאימונים מלאים בסוף השבוע) לקראת הפלייאוף העליון. חידת גולסה מטרידה את אנשי המועדון. הקשר המוכשר נעדר פעמים רבות בשל פציעה וכשנפצע במשחק מול הפועל ב"ש לפני מספר שבועות הבהיר לכולם: "זה שום דבר". מאז לא שותף ועבר טיפולים אינטנסיביים אצל הצוות הרפואי, אך כעת מסתמן שיחזור לסגל במשחק מול מ.ס אשדוד. אצילי, שהחלים משבר בקרסולו, אמור לחזור למגרשים בתוך שבועיים-שלושה.

במועדון בטוחים ששובם של השניים, ביחד עם חזרתו של אלי דסה, יהיו שובר השוויון במאבק על תואר האליפות. שרן ייני עדיין לא שב לאימונים בשל מכה מתחת לברך וימשיך להיעדר. הקשר דור מיכה שהתלונן בסיום המשחק בשבת נגד הפועל חיפה על כיווצים בשריר הירך האחורי ינסה להתאמן באימון בשלישי ואז יתברר אם יהיה כשיר למשחק הקרוב. וידאר קיארטנסון הפחית בימים האחרונים את העומס באימונים ומסתמן כי לא יהיה בסגל מול אשדוד.

עומר אצילי. בשורות נהדרות (מכבי ת
עומר אצילי. בשורות נהדרות (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

בתוך כך, מכבי ת"א עשויה להכניס כמה מאות אלפי יורו ממקור לא צפוי. על פי דיווחים בבלגיה, אורלנדו סה עשוי לעבור לסין עוד השבוע כשאחת הקבוצות שמעוניינות בו היא שנזן מהליגה השנייה. בבלגיה טוענים שסטנדרד מחויבת לשלם 10 עד 20 אחוז למכבי ת"א, ממנה הגיע החלוץ הפורטוגלי בקיץ 2016. בשלב זה, דחתה סטנדרד הצעה בגובה שני מיליון יורו והמגעים עם הסינים נמשכים. חלון ההעברות בסין יינעל ביום רביעי. סה, 29, הבקיע העונה 10 שערי ליגה בבלגיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי