אז'ובל: מבינים את משמעות ההפסד. אם נרד זה יהיה בכבוד

הפועל עכו
הפועל עכו | עדי אבישי

חלוץ הפועל עכו התייחס ל-2:1 על מכבי פתח תקווה: "לא נרצה לזכור את המשחק, המצב נהיה עוד יותר גרוע". לעומת זאת, שרון מימר הבהיר אחרי הניצחון: "צריך לקרות משהו מיוחד כדי שנרד". הקהל האורח קילל את דהאן

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הצליחה לברוח לחבורת התחתית בזכות ה-1:2 הביתי הערב (שני) על הפועל עכו. גבי קניקובסקי הדהים את המארחים עם שהר מפתיע, אבל מנור סולומון ויוסי בניון השלימו מהפך בזק עוד לפני ההפסקה, התוצאה נשמרה עד הסיום ללא שינוי ושרון מימר ושחקניו שמרו על שלוש הנקודות.

לאחר המשחק, ולאור העובדה שמכבי פתח תקווה כעת במקום השביעי עם 30 נקודות – מרחק 14 מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, אמר המאמן שרון מימר: "צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שנרד. זה היה ניצחון חשוב ואני שמח עוד יותר על הדרך, כי הגענו לעוד מצבים ויכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר".

על פתיחת המשחק אמר מימר: "נרדמנו קצת בגול והכנסנו את עצמנו ללחץ. גילינו אופי והפכנו את המשחק כבר במחצית הראשונה. העיקר הניצחון, אנחנו ממשיכים הלאה".


כושרו של יוסי בניון:
"ידעתי מה הוא יביא לקבוצה ולצערי חבל שהוא לא הגיע קודם, אולי היינו משתחלים בטעות לפלייאוף. הוא הוחלף כי יש לנו משחק עוד ארבעה ימים. אני יודע שהוא רוצה לשחק 200 דקות רצוף, אבל התפקיד שלי הוא לחלק את הכוחות. הוא תורם, נהנה ועושה בגיל הזה – ואם הוא לא היה עושה את זה הייתי יודע שמשהו לא בסדר איתו".


בניון. לא אהב את החילוף המוקדם, מימר עשה זאת כדי לשמור עליו (עדי אבישי)


פספוס הפלייאוף העליון
: "כיוונו לשם, אבל לא היינו מספיק טובים וזה מאכזב. יכולנו להיות שם אם היינו מתעוררים בזמן, אבל יש לנו מטרה חדשה להילחם על המקום השביעי כי אנחנו מספיק טובים".

גם הקשר מנור סולומון הוסיף: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח כדי לא להסתבך ואני שמח על זה, גם מזה שהבקעתי אחרי הרבה זמן. אני מנסה לשים את הכל בצד, תמיד יש דיבורים, אבל אני מנסה לעשות את העבודה שלי. לשחק עם בניון עבורי זה כבוד גדול. מאוד שמחתי כשהוא חתם ואני בטוח שגם השאר. זו דמות להערצה ומודל לחיקוי, אני מנסה ללמוד ממנו".

לעומת זאת ,הפועל עכו נותרה עמוק במקום האחרון עם 12 נקודות בתום 24 מחזורים, עדיין רק ארבע נקודות מאשקלון המדורגת לפניה, אולם המרחק ממ.ס אשדוד שמעל לקו לא השתנה ועומד על שמונה נקודות, כשעד הסיום נשארו תשעה משחקים. האוהדים המעטים שהגיעו מהצפון קיללו במהלך המשחק את המאמן וההנהלה, כמו גם את סוכן השחקנים דודו דהאן שנטען כי הוא מעורב בניהול המועדון.

המאמן איציק טוויזר הודה בסיום: "לצערי זו פעם שנייה ברציפות שאנחנו מובילים ומפסידים. איבדנו ריכוז וספגנו שני שערים לא מחוייבים. עשינו שינויים התקפיים בחצי השני וזה לא הצליח".

אם הקבוצה השלימה עם ירידת ליגה: "השחקנים מאוכזבים כמו כולם, שוב הובלנו וספגנו. זה ממש כואב ועצוב, אבל נצטרך לתקן את זה".


קניקובסקי מתקשה לעכל את ההפסד (עדי אבישי)

הקללות של האוהדים: "אני לא שומע את הדברים האלה, אלא כל כולי מרוכז במשחק ובניהולו. אנחנו צריכים לאגור נקודות וזה הכי חשוב. השחקנים רוצים, אי אפשר להגיד שלא, אנחנו קבוצת תחתית שמבקיעה כמעט בכל משחק ולצערי זה לא עוזר. אם נישאר? צריך לנצח ולאגור נקודות".

החלוץ בן אז'ובל הוסיף: "לא נרצה לזכור את המשחק הזה. כל השבוע איציק הכין אותנו למשחק ולא באנו מחויבים ולא עשינו את הדברים כמו שצריך, וראינו את זה על המגרש. אנחנו לרוב פותחים טוב, מובילים ואז באה הדעיכה. לא יודע להסביר את זה. המצב נהיה עוד יותר גרוע ועלינו לעשות חושבים ולהרים את הראש".

יכולתו במשחק: "לפעמים יש הופעות פחות טובות. אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה בצד ואני ושאר השחקנים צריכים להיות טובים יותר".

עזיבה אפשרית בקיץ: "הראש שלי כל כולו בהפועל עכו ואני לא מתעסק בזה כרגע. יש לי סוכן שמתעסק בזה ואני מתרכז רק בהפועל עכו. אני מתאמן חזק ובא לכל משחק כדי להיות הכי מוכן. לא השלמנו עם הירידה וזה שאנחנו נראים ככה עצובים זה כי לא היה לנו משחק טוב ואנחנו מבינים את משמעות ההפסד. נילחם עד הסוף, וגם אם נרד זה יהיה בכבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי