מימר: תחושת פספוס, אנחנו לא פחות טובים מנתניה

שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה | עדי אבישי

מאמן מכבי פ"ת על בניון: "מנתב אותו למה שאני רוצה במגרש, לא מתבייש להתייעץ איתו על ההרכב". על בכר: "המאמן הכי טוב בארץ, מאחל לו שיצליח". גינזבורג יעבור MRI, גיגי יישאר השוער הראשון

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

"ננסה כעת לשמור על המקום השביעי עד תום העונה כסוג של נחמה", כך אמר מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר ל-103FM, "כמובן שיש סוג של החמצה כי לקח לנו זמן להביא שקט למועדון ולקח לנו זמן להתחבר. אם זה היה קורה יותר מוקדם יכולנו להיות בפלייאוף העליון כי אנחנו לא נופלים לא ממכבי נתניה ולא מבני יהודה".

מימר סיפר על יחסיו עם יוסי בניון שכבש אמש (שני) ב-1:2 על הפועל עכו: אני מנתב את יוסי למה שאני רוצה ממנו במגרש וזה עובד. השחקנים הצעירים חווים את יוסי ונותנים יותר מעצמם. אני גם מרשה לעצמי להתייעץ עימו על ההרכב". מימר הוסיף שאין לו בחוזה מענק אליפות מבית"ר ירושלים ובכל מקרה הוא יחזיק אצבעות דווקא להפועל באר שבע. "ברק בכר הוא המאמן הכי טוב בארץ ואני מאחל לו שרק יצליח". לסיכום אמר מימר שהיה מעוניין להמשיך במלאבס בעונה הבאה.  


בניון כאמור הציג מול עכו משחק פנטסטי, כאשר גם העצבים שליוו את החלפתו נעלמו. "אנחנו מקבלים מה שציפינו ממנו. כשיוסי מתעצבן הוא לא עושה דווקא", אמרו. הצלע השנייה, מנור סולומון, הראה ש"סדרת החינוך" שעבר עזרה לו והוא חזר להזכיר את אותו שחקן שמנצ'סטר סיטי רודפת אחריו. "הורדנו ממנו לחץ, אבל מבחינתו לא היתה פה ממש סדרת חינוך. היה צריך טיפה לאפס אותו ואת האמוציות כדי שיחזור לעצמו וזה מה שקרה".

האירוע שהעיב במעט על האווירה היה העימות במחצית בין רומאריו פירס לבן רייכרט. בפתח תקווה הטיחו האשמות כלפי קשר הפועל עכו, שלטענתם התגרה בהם ובפירס לאורך המשחק. במהלך המחצית זה הגיע לעימות ופירס ביקש מרייכרט להירגע. לטענת אנשי המועדון שהיו באיזור, רייכרט התחיל להרים את הקול כלפי הברזילאי, אשר טען שבנוסף ספג קללות מהקשר לאורך כל המשחק.


בניון. נכס במכבי פתח תקווה (עדי אבישי)

השוער יוסי גינצבורג עבר בסוף השבוע בדיקת MRI שתוצאותיה צפויות להתקבל ב-48 השעות הקרובות, כשבמלאבס מעריכים שלא מדובר בפציעה קשה אלא כנראה בשטף דם. לאחר שיחלים, יוצא לו חוזה לשלוש עונות. בכל אופן, לאחר חזרתו של צחי גיגי לשער, ההחלטה שהתקבלה היא כי הוא זה שיהיה השוער הראשון עד תום העונה. "יש לנו שני שוערים מצויינים, אבל החוכמה היא לשלב את יוסי בהדרגה כי צריך לזכור שהוא החל את העונה כשוער שני, ולא צריך להפיל עליו את כל כובד המשקל", אמר גורם בקבוצה. גיגי, שעבר משבר לא קל עם האוהדים בחודשים האחרונים, ערך מעין סולחה בסיום המשחק כאשר הקהל הגיב במחיאות כפיים ונדמה שהדברים בין הצדדים נפתרו.

צחי גיגי. ערך
צחי גיגי. ערך "סולחה" עם האוהדים (ערן לוף)

בצוות המקצועי קיבלו החלטה עקרונית שתיתן עדיפות מבחינת דקות משחק לשחקנים אשר מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. מי שלא צפויים להמשיך הם אליבלטו ורישאר סומא, כאשר גם עתידו של עדן שרם בסימן שאלה. במועדון ציינו שישנו רצון לראות את לירוי צעירי ממשיך במדי הקבוצה, אך החלטה סופית תתקבל לאחר שיחזור מהפציעה.

הקשר לידור כהן סיכם: "תמיד יש לנו על מה לשחק. לכל אחד יש את המטרות האישיות והקבוצתיות שלו. הגענו להרבה מצבים ושיחקנו כדורגל שוטף וטוב, רק חבל שלא הבקענו עוד שערים. כולם דיברו לפני המשחק שחייבים לקבל את הנקודות כדי לא להסתבך בתחתית. פתחנו פער טוב. המטרה שלנו היא לסיים במקום השביעי ואנחנו שם. היה לנו סיכוי להגיע לפלייאוף העליון ולא הגענו לשם, אז מקום 7 הוא המטרה הבאה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי