הערכה: הבוררות בין מכבי פ"ת לדוס סנטוס תוכרע רק בסיום העונה

אליסון דוס סנטוס, גילי ורמוט ורמי גרשון
אליסון דוס סנטוס, גילי ורמוט ורמי גרשון | ערן לוף

בימים הקרובים יועבר הפרוטוקול מדיון ההוכחות לפני שבועיים ואז הצדדים יגישו את הסיכומים וימתינו להחלטה. 8,000 אוהדים ירוקים כבר רכשו כרטיסים לדרבי בגומלין רבע גמר הגביע ליום חמישי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים לאחר יום חופש ותמשיך בהכנות למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה ביום חמישי. במועדון אומנם יודעים שהתיקו 2:2 במשחק הראשון לרעתם בגלל שספגו שני שערי חוץ, אבל הירוקים מדברים אך ורק על ניצחון במשחק הזה שיציל במעט את העונה הנוראית שלהם.

עדיין לא ברור כמה ואילו שינויים יתבצעו על ידי הצוות המקצועי ובין השאר נראה שהחלוץ עומר דמארי והמגן ארנסט מאבוקה יחזרו להרכב הראשון. האחרון נעדר בשבת בגלל פציעה וינסה להשלים היום אימון מלא. בנוסף, בצוות חושבים גם על שינוי בעמדת הקישור והצבתו של גאורגי קוסטדינוב חזרה בהרכב, אך טרם הוחלט על כך בעיקר כי בצוות לא החליטו מי השחקן שיפנה את מקומו לטובת הבולגרי.

למרות הכישלון הגדול העונה, הקהל הירוק ממשיך להוכיח את גדולתו ואת העובדה שמדובר באחד הקהלים הגדולים בישראל וכבר רכשו 8,000 כרטיסים למשחק ביום חמישי. במועדון אף מעריכים כי המספר יגדל משמעותית עד ליום המשחק.


8,000 אוהדים ירוקים הבטיחו הגעה לגומלין ביום חמישי (ערן לוף)

בנושא אחר, הבוררות בין הבלם אליסון דוס סנטוס למכבי פתח תקווה טרם הגיעה לסיומה ונראה כי ההחלטה הסופית של הבורר תתקבל רק בסיום העונה. בימים הקרובים צפויה חברת התמלול להעביר פרוטוקול מדיון ההוכחות שנערך לפני שבועיים. לאחר מכן יהיו לפתח תקווה 30 יום להגשת סיכומים מטעמם ואחרי קבלת סיכומי פתח תקווה גם נציגיו של הבלם ונציגי מכבי חיפה יעבירו את הסיכומים שלהם בעוד כ-30 ימים. רק לאחר שיתקבלו הסיכומים מכל הצדדים יקבל הבורר החלטה סופית בנושא. גורם המעורב בפרטים אמר בנושא: "מדובר בעוד זמן מה להחלטה ונראה כי יש עוד שלושה – ארבעה חודשים עד לפסק הדין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי