דיווח בספרד: אספניול עשויה להגיש הצעה לעדן בן בסט

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

לפי דיווח ב"אסטדיו דפורטיבו", חלוץ הפועל חיפה על הכוונת של המועדון מברצלונה, שבוחן אפשרות לנצל את סעיף היציאה בחוזהו ולצרפו תמורת 100 אלף יורו בלבד. סוכנו: "יש התעניינות סביבו מאירופה"

(גודל טקסט)

אם להסתמך על העיתון "אסטדיו דפורטיבו" המתפרסם בוולנסיה, אז לעדן בן בסט מהפועל חיפה יש אפשרות לבצע סיבוב שני בחו"ל. אחרי ההצלחה בצרפת מ-2011 ועד 2014, אז כבש 20 שערים, כעת מדווח כי אספניול הספרדית עוקבת אחרי החלוץ שחגג 31 בספטמבר האחרון.

לטענת כתב העיתון, אספניול כיום נחשבת לקבוצה שאין לה תקציב משמעותי לשחקני רכש, יכולה להשקיע כמאה אלף יורו, ועל כן בן בסט נחשב, כך לפי הדיווח, לאופציה טובה וזולה במיוחד. נכתב כי בן בסט הוא אחת מתגליות העונה בליגת העל והוזכר שהוא שיחק בברסט, בטולוז ואף שהוא מחפש הרפתקה חדשה בליגה גדולה אחרי ששיחק בליגה הצרפתית. כמו כן פורסם שבטיס רצתה אותו בעבר, אבל העיסקה לא יצאה לפועל.

יתרה מכך, אם להסתמך על אותו דיווח אז אספניול ככל הנראה תציע לרכוש אותו לעונה הבאה, למרות שהוא כבר בן 31. בן בסט נהנה מעונה מצוינת וכבש עד כה שמונה שערי ליגה ב-19 משחקים ובחוזהו יש כאמור סעיף שחרור של מאה אלף יורו בלבד – שגם במונחים של קבוצות ספרדיות עניות מדובר בסכום מצחיק. 


בקרוב בברצלונה? כך זה נראה בתקשורת הספרדית (מסך)

יש לציין שזהו עיתון הנחשב לאחד הגדולים בספרד ועל פיו "בגיל 31 לבן בסט יש עדיין את התשוקה להצליח בליגה גדולה והליגה הישראלית כרגע קטנה עליו". אספניול העונה לא מרשימה ומדורגת במקום ה-13 בתום 26 מחזורים, אולם לא צפויה לנשור לליגת המשנה.

בסביבתו של החלוץ אישרו כי בחודש האחרון התקבלו מספר פניות מקבוצות שונות בחול, כאשר פרט לאספניול ישנן גם שיחות עם קבוצה מהליגה הראשונה בצרפת שהביעה עניין בשחקן. בשלב זה מדובר בשיחות ראשוניות, אבל לא מן הנמנע כי השיחות יתפסו תאוצה לקראת סיום העונה. סוכנו של השחקן, יונתן בן ברון אמר הבוקר: "עדן עושה נפלאה והעובדה שיש לו ניסיון עבר באירופה גורמת להתעניינות סביבו. חשוב לציין כי סעיף היציאה שלו לא יהווה בעיה לשום קבוצה באירופה".

בתוך כך, לקראת הדרבי החיפאי הערב ברבע גמר הגביע, נמכרו כ-15 אלף כרטיסים, מתוכם 5,000 לאוהדי הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי