למרות שנרכש: קניקובסקי צפוי לעזוב את עכו בסיום העונה

קניקובסקי, אוחיון
קניקובסקי, אוחיון | מאור אלקסלסי

אחרי שנועלת הטבלה מימשה את האופציה על קשר מכבי תל אביב, לספורט1 נודע כי הוא מתכוון להמשיך בליגת העל. הוא ובן רייכרט בספק לבית"ר ירושלים עקב פציעות, אווירה קשה באימונים עקב המצב

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

אווירה קשה באימוני הפועל עכו לאחר ההפסד בשני מול מכבי פתח תקווה, שקירב אותה עוד יותר את הקבוצה לליגה הלאומית. בעכו מבינים כי הסיכוי להישארות קלוש, אך עדיין ינסו לסיים את העונה בכבוד.

ביום ראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף והפעם מול בית"ר ירושלים. בעכו חוששים כי הקבוצה תגיע בהרכב חסר, כאשר צמד הקשרים בן רייכרט וגבי קניקובסקי התלוננו על פציעה ונמצאים בספק למשחק. אגב, קניקובסקי יעזוב את הקבוצה בקיץ וירצה להישאר בליגת העל למרות שעכו מימשה את האופציה ורכשה את כרטיס השחקן שלו.

לעומת זאת, החלוץ דודו ביטון ששבר את ידו לפני חודש וחצי חזר לאימוני ריצה ובשבוע הבא ישוב לאימונים מלאים. הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן איציק טוויזר להפסד ביום שני ואמר: "במחזור האחרון הובלנו ושוב הפסדנו וזה לא פשוט. נמשיך לעבוד קשה ונרצה להגיע לפלייאוף התחתון עם סיכוי לשרוד בליגה. אנחנו משחקים מול ביתר שהיא קבוצה מצוינת, אבל לנו יש את המטרות שלנו ונבוא לעשות הכול כדי לחזור עם נקודות".


טוויזר. "נרצה להגיע לפלייאוף עם סיכוי לשרוד" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי