מימר: צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שנרד ליגה

שרון מימר עם צחי גיגי
שרון מימר עם צחי גיגי | ספורט1

מאמן מכבי פתח תקווה מתכונן להפועל רעננה בשבת (16:00): "רחוקים מלסיים את העונה, רוצים לשמור על המקום השביעי". גיגי: "לפעמים זה טוב לעשות הפסקה ולרדת לספסל"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 ביום ראשון על הפועל עכו וכשהיא במקום השביעי, מכבי פתח תקווה תארח בשבת (16:00) את הפועל רעננה. הערב, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן שרון מימר והשוער צחי גיגי.

"רעננה נמצאת בקו עלייה, עושה תוצאות טובות ונראית טוב במגרש" פתח מימר את מסיבת העיתונאים. "זה משחק קשה אבל אנחנו רחוקים מלסיים את העונה ויש לנו עוד הרבה מה להרוויח ממנה. נבוא לתת פייט".

הבטחת ההישארות: "אם נהיה הגיוניים, צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שנרד ליגה. מה שמוביל אותנו הוא לא הפחד לרדת ליגה, אלא הרצון לשמור על המקום השביעי בו אנחנו נמצאים, להמשיך לשחק טוב ולהנות מכדורגל".

המקום השביעי כמטרה: "אנחנו לא מנתחים את הכדורגל. התפקיד שלנו לא לדבר, אלא לבוא למגרש ולעשות את המקסימום. רצינו בתחילת השנה להיכנס לפלייאוף העליון ולצערי לא הצלחנו. יש שם קבוצות שהיה מגיע להן יותר. כרגע המטרות שלנו הן לשחק טוב ולשמור על המקום השביעי".


מימר וגיגי. רוצים לסיים במקום השביעי (ספורט1)


היריבה: "אנחנו לא מתעסקים ביריבה ובמצב שלה. גם עכו באה עם הגב לקיר וידענו שזו ההזדמנות האחרונה שלהם. אם נבוא כמו שאנחנו יכולים ויודעים, אז אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

"לפעמים זה טוב לעשות הפסקה, לרדת לספסל, לראות את הדברים מבחוץ ולהרגיש משהו אחר", סיפר צחי גיגי, שחזר לשער במחזור האחרון. "זו הייתה החלטה של המאמן, קיבלתי אותה ועבדתי יותר קשה ממה שעבדתי".

המטרות: "המטרה היא לסיים במקום השביעי ולסיים את העונה בטעם מתוק. יש לנו צוות מקצועי ששומר אותנו חמים ואני סומך על הצוות שיידע מה לעשות כדי לא להוריד לנו את המוטיבציה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי