קורצקי: בניון שיפר את מכבי פ"ת. ויסקארה: התאהבתי בישראל

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

לקראת המשחק בשבת (16:00) מול המלאבסים, מאמן רעננה נשמע בטוח: "אם נבוא מוכנים הכל יהיה תלוי בנו". השוער הבוליביאני: "התאקלמתי פה מהר ואני מראה את זה במשחקים"

(גודל טקסט)

בפועל רעננה עצרו את ההתעסקות בהעפלה לשלב חצי גמר גביע המדינה וההכנות הם למשחק בשבת (16:00) נגד מכבי פתח תקווה. לסגל אמור לחזור שלומי ארבייטמן והכוונה היא לאפשר למספר שחקנים לנוח ולהוריד עומס.

במסע"ת לקראת המשחק התייחס מנחם קורצקי ליריבה ואמר:  "יהיה משחק קשה מאוד כי פתח תקווה נראית שונה מאז שיוסי בניון הגיע. הם קיבלו הרבה ביטחון והשחקנים לידו באים לידי ביטוי טוב יותר".

על התפתחות המשחק: "אנחנו צריכים להגיע עם המטרות והרצונות שלנו שזה קודם כל להישאר בליגה, ולשחק בצורה מאוד חדה ומרוכזת כמו שבאנו בכל המשחקים בשבועות האחרונים. זה משחק מאוד חשוב להפועל רעננה ואנחנו לא מתכוונים לוותר עליו. יודעים שיהיה קשה – אבל גם יודעים שאם נבוא מוכנים כמו שצריך הכל יהיה תלוי בנו".

"האווירה בקבוצה מציינת לאחר הניצחון ברבע הגמר", גילה השוער גיירמו ויסקארה, "לכולם כאן, שחקנים וצוות מקצועי יש מנטליות של ווינרים אבל מה שהשגנו עד עכשיו עדיין לא מספיק, אנחנו חייבים להמשיך לשחק בדרך הזו כדי שנמשיך לנצח".


ויסקארה. "רוצה להמשיך לעזור לרעננה" (עדי אבישי)

על ההשתלבות המהירה שלו אמר הבוליביאני: "התאקלמתי היטב בהפועל רעננה, ואני חושב שאני מראה את זה במשחקים. אני רוצה להמשיך לעזור לקבוצה. ישראל? אני מאוהב במדינה הזו ורוצה להישאר כאן עוד הרבה זמן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי