"מעריכים ואוהבים את אבוקסיס, אבל על המגרש לא יהיו לו הנחות"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

בסכנין מחכים למפגש מול בני יהודה (שבת) והאקס, בנין לא יערוך שינויים בהרכב. הכתומים מפנטזים על המקום הרביעי, מתן חוזז: "נשמח אם בית"ר תזכה בגביע"

(גודל טקסט)

במהלך השבועות האחרונים קיוו בבני סכנין כי משחק הבית מול בני יהודה (שבת) יהיה משחק החזרה של הקבוצה לאצטדיון הביתי בדוחא אך נציגי המנהלת טרם העבירו את האישור ולכן הקבוצה תארח את המשחק בעכו ונראה כי זה יהיה המשחק האחרון של סכנין מחוץ לדוחא.


מבחינה מקצועית מקווים בקבוצה להמשיך את התקופה האחרונה ואת רצף שני הניצחונות האחרונים. המאמן, טל בנין, לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב שהוביל להצלחות בתקופה האחרונה וזה אומר שעוביידה חטאב ימשיך כמגן שמאלי במקומו של וונדרסון והקפטן חאלד חלאיילה יישב על הספסל.



במהלך האימון המסכם ניסה בנין הרכב התקפי במיוחד כאשר תרגל את עידן שמש על חשבונו של ג'אבר עטאא. בכל מקרה נראה כי בכל זאת המאמן יעדיף לא לבצע שינויים.
 

בנוסף הסיפור הפיקנטי סביב המשחק יהיה הקרב נגד מאמן סכנין בעונה שעברה יוסי אבוקסיס. שחקן בסכנין התייחס לכך ואמר: "אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו ולהמשיך ולשמח את הקהל שלנו. אנחנו מעריכים ואוהבים את יוסי אבל על המגרש לא יהיו לו הנחות".



לא יעשה שינויים בהרכב. טל בנין (ערן לוף)


השאלה המסקרנת שוב תהיה סביב הסגל, כאשר בשבועות האחרונים מצאו שחקנים משמעותיים את מקומם מחוץ ל18 שנרשמו למשחק. בהנהלת הקבוצה ממשיכים לתת גיבוי לבנין בנושא זה.


אבוקסיס מתכנן שלושה שינויים בהרכב, חוזז: אם נגיע לאירופה, נהיה הכי מרוצים שיש


השבוע האחרון, היה אחד השבועות הכי שמחים בבני יהודה העונה. אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון, התפנו השחקנים לחגיגות חג הפורים ובמרבית האימונים השבוע, הגיעו כולם מחופשים כמיטב המסורת והאווירה היתה שמחה ועליזה.


לזהובים נותרו עוד שני משחקים לסיום הליגה הסדירה והמאמן יוסי אבוקסיס כבר הצהיר, שהוא לא מתכוון לתת לשחקנים להוריד את הרגל מהגז, וזאת במטרה לשפר עמדות לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף והמאבק על המקום הרביעי.


אבוקסיס צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר מאור קנדיל, שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב לעמדת המגן הימני, על חשבון איציק עזוז. גם בעמדת המגן השמאלי מסתמן שינוי, כאשר אלי בלילתי, שבלט השבוע בתחרות התחפושות שנערכה במועדון, יפתח בהרכב במקום בן תורג'מן. השינוי השלישי, יהיה החזרתו של יונתן כהן להרכב, כאשר רועי גורדנה יפתח הפעם על הספסל.



מאור קנדיל. יחזור להרכב (עדי אבישי)


"עכשיו המטרה היא להגיע כמה שיותר גבוה בפלייאוף", אמר הקשר מתן חוזז לקראת המשחק. "אין ספק שאנחנו מרוצים מזה שהבטחנו את המקום שלנו, ואנחנו שואפים כמה שיותר גבוה. המאמן הוא זה שצריך לסמן מטרות ולא אני, אבל אם נגיע לאירופה, נהיה הכי מרוצים שיש. אנחנו יכולים לצבור עוד נקודות ולהגיע במצב הכי טוב לפלייאוף, במיוחד כשנותרו לנו עוד שלושה משחקים נגד נתניה וככה גם נוכל לדרדר את המצב שלהם וניקח כמה שיותר נקודות. אני לא חושב שיש לנו ירידת מתח ולא חושב שתהיה, כי יש הרבה שחקנים רעבים שרוצים לשחק ולקבל כמה שיותר דקות, אז תמיד כולם יהיו דרוכים ומוכנים כדי לקבל את הצ'אנס שלהם ולפתוח ב-11, אז לא תהיה ירידת מתח".


חוסר היציבות בעונה שלו באופן אישי: "לא חושב שזה היה חוסר יציבות ביכולת. כשאני משחק אני נותן את התפוקה. אני לא חושב שאני שחקן שנעלם, כל עוד אני משחק אני עושה את העבודה שלי".


השוני מהעונה שברה לעונה הנוכחית:
"בשנה שעברה היינו מועמדים לירידה ונאבקנו בתחתית, העונה אין ספק שאני יותר שמח כי אנחנו בצמרת ומשחקים בפלייאוף העליון נגד כל הגדולות. זה הרבה יותר כיף ומשוחרר והאווירה יותר טובה ואני שמח שאני פה".



מתן חוזז. מחזיק אצבעות לבית"ר ירושלים בגביע (עדי אבישי)


חוזז שמושאל העונה ממכבי תל אביב, נשאל האם יש לו פייבוריטית במאבק האליפות וענה בצורה חד משמעית: "אין לי שום פייבוריטית ואני בא נגד כולן אותו דבר ואני לא מסתכל אם אני מושאל ממכבי או משהו כזה".


על משחקי הגביע: "נשמח אם בית"ר תזכה, כי ככה המקום הרביעי יוביל לאירופה".



הרכבים משוערים
סכנין: חמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, אברהם פאס, עוביידה חטאב, אנטוניו מרשיץ, גאבר עטאא, יובל אבידור, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה.



בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, אלי בלילתי, סתו פיניש, יובל אשכנזי, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי