שלומי ארבייטמן עשוי לחזור לסגל מול מכבי פ"ת

שלומי ארבייטמן ורועי זיקרי
שלומי ארבייטמן ורועי זיקרי | אודי ציטיאט

ברעננה מתכוננים למשחק מול הקבוצה של שרון מימר ומחכים להגרלת חצי גמר הגביע כשאחת האופציות היא מפגש עם ק"ש והאקס סילבס. קורצקי יערוך שלושה שינויים. מימר צפוי לשמור על ההרכב שניצח את עכו

(גודל טקסט)
בהפועל רעננה התקשו הבוקר (שישי) לעשות את ההפרדה בין המשחק בליגה בשבת באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה להמתנה ליום שני להגרלת משחקי שלב חצי הגמר בגביע המדינה. 


השחקנים מודעים לעובדה ששלוש הקבוצות שעלו לחצי הגמר היו מעדיפות לפגוש בשלב הבא את הפועל רעננה. לשחקנים מתאימה כל הגרלה, כשאחת האופציות היא מפגש היסטורי בחצי הגמר נגד עירוני קריית שמונה ומאמנם לשעבר חיים סילבס.



שחקני הקבוצה התאוששו ממפגש הגומלין ברבע הגמר נגד אשדוד ורובם הבהירו למאמן, מנחם קורצקי, כי השתתפותם ב–120 הדקות ביום שלישי לא תשפיע עליהם נגד הקבוצה של שרון מימר.



הקבוצה שלו מגיע בתקופה טובה. קורצקי (דני מרון)


קורצקי הבהיר כי ניצחון יסיים את מאבק ההישרדות נגד הירידה לליגה הלאומית ותבטיח עונה נוספת בליגת העל. שחקן בקבוצה: "לשחק שלושה משחקים בתוך שבוע זה לא פשוט כולל קרב של 120 דקות בגביע. כולם רוצים לשחק ונראה כי יהיו שניים שלושה שינויים בהרכב". לסגל אמור לשוב החלוץ שלומי ארביטמן שהתאושש מפציעה ברגלו.


מימר ישמור על ההרכב שניצח את עכו, שרם עשוי לפתוח במקום סומא
במכבי פ"ת השלימו הבוקר את ההכנות לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה, כשבקבוצה יודעים היטב, שניצחון והקבוצה תבטיח את הישארותה באופן סופי.


מבחינה מקצועית, המאמן שרון מימר צפוי לשמור על ההרכב שניצח בתחילת השבוע את הפועל עכו, מה שאומר שלמרות חזרתו של רישאר סומא מהרחקה, אורי מגבו ימשיך לשמור על מקומו בהרכב. בקישור, יניב בריק, שנעדר מהאימון אמש עקב עקירת שן נמצא בספק ובמקומו עשויים לפתוח יובל שבתאי או לירוי צעירי שהתאושש מפציעה. יוסי גינזבורג יחזור לסגל לאחר שנעדר ממנו מול עכו בשל פציעה. בנוסף, גרגורי טאדה יעבור מבחן כשירות, ואם לא יהיה כשיר, במקומו יעלה עדן שרם.



טאדה. יעבור מבחן כשירות? (עדי אבישי)


"רעננה בתקופה טובה" אמר מימר לשחקניו באסיפה המסכמת בה הראה לשחקנים קטעי וידאו על היריבה וקטעים מהמשחק של קבוצתו בתחילת השבוע. "אין מה לדבר יותר מדי על מוטיבציה, המטרה שלנו היא המקום השביעי," אמרו שחקנים במועדון.


 

הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, אורי מגבו, רומריו פירס, יניב בריק, יוסי בניון ,מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה (עדן שרם).


 

הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני , בן והבה, מוחמד עלי קאמרה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, נימניה ניקוליץ', אור דסה, רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי