טיירה: המשחק יהיה שונה, אבל יש לנו סיכוי לנצח שוב את ב"ש

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | ערן לוף

הקשר הפורטוגלי דיבר לראשונה מאז הגעתו לעירוני קריית שמונה: "אם נעפיל לגמר, הכל יכול להיות". דיניז ורדובייביץ' פצועיים וייעדרו מול האלופה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון באמצע השבוע בגביע המדינה, תגיע מחר (ראשון, 19:45, ישיר בספורטHD2) עירוני קריית שמונה לעוד משחק ביתי מול הפועל באר שבע והפעם במסגרת המחזור ה-25 בליגה.

שחקני הקבוצה זכו אתמול ליום חופש והיום ייערכו את האימון המסכם לקראת המשחק. קריית שמונה תגיע למשחק הזה בהרכב חסר, ללא הבלם מרקוס דיניז שגם נפצע במשחק הגביע וגם ייעדר בגלל צהובים. גם המגן מילוש רדובייביץ נפצע ביום רביעי ולא יהיה כשיר למחר. בשל החיסורים, סאם מנחם צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי ובקישור ישנה התלבטות בין איסמעיל ריאן לשון וייסמן.

שחקן נוסף שייעדר הוא עדן שמיר, שעבר אתמול ניתוח ברגלו וככל הנראה סיים את העונה. שמיר אומנם צפוי להיעדר כחודש וחצי, אבל במועדון יאפשרו לו לחזור לכשירות מלאה באופן הדרגתי לעונה הבאה.


וואקמה מול שמיר. צפוי לשוב לפתיחת העונה הבאה (דני מרון)

אחד השחקנים שזכו למחמאות בניצחון על באר שבע היה הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה שהתראיין לראשונה העונה. טיירה מתכונן למשחק ליגה: "אני חושב שיש לנו סיכוי טוב לנצח. הוכחנו בגביע המדינה שאנחנו קבוצה טובה אבל זה יהיה משחק שונה לחלוטין ונצטרך להגיע מרוכזים ואם נמשיך לשחק ברמה טובה אז שוב נוכל לנצח".

הליגה נגמרה עבורכם? "אני חושב שזאת גישה לא נכונה להסתכל על הדברים. אנחנו חייבים לשמור על ריכוז כי אם ניתן לרמה שלנו לרדת אז בקלות קבוצה גדולה כמו באר שבע יכולה להביך אותנו. אנחנו צריכים להתייחס למשחק הזה ולכל משחק עד לסיום העונה כאילו זה המשחק החשוב שלנו. אנחנו לא יכולים להירגע רק בגלל שאנחנו בפלייאוף התחתון. אנחנו צריכים להראות את היכולת שאומנם אנחנו לא בפלייאוף העליון, אבל ראויים להיות שם".


טיירה. "ראויים להיות בפלייאוף העליון" (עדי אבישי

העונה הראשונה בקריית שמונה: "אני מרגיש טוב כאן. לא ידעתי הרבה על הקבוצה, אבל מצאתי מקום שמאמין בי ומאמן שמאמין בי וזה נתן להגיע לרמה טובה כמובן שהמשחק והסגנון תלויים במצב הקבוצה וכאשר הקבוצה מנצחת אז הרמה שלי בהתאם וכאשר מפסידים אז כולם לא טובים. אמשיך לנסות ולהתקדם כדי להיות טוב יותר גם בעונה הבאה".


לקראת חצי גמר גביע:
"גביע המדינה תלוי ממשחק למשחק ועשינו תוצאות טובות גם מול קבוצות טובות מאיתנו וגם מול קבוצות פחות טובות מאיתנו. נעשה הכל כדי לנצח את הפועל חיפה, בית"ר או רעננה ואם נגיע לגמר אז שם כבר הכול יכול לקרות".

הרכב משוער: מהדי זועבי, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, אפונסו טיירה, עומר לקאו, איסמעיל ריאן (שון וייסמן), מוחמד שכר, נייג'ל האסלביינק, שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי