הבורר קבע: נתניה תשלם לטוברוק 1.3 מ' שקל על סבע

דיא סבע
דיא סבע | ערן לוף

לאחר הליך בוררות שנמשך למעלה מחצי שנה הוחלט כי היהלומים ישלמו לבית"ר טוברוק עבור שירותיו של מלך שערי ליגת העל

(גודל טקסט)

לאחר בוררות שנמשכה למעלה מחצי שנה, קבע היום (ראשון) הבורר תגר עמיאל כי מכבי נתניה תשלם לבית"ר טוברוק 1.3 מיליון שקלים עבור שירותיו של מלך שערי ליגת העל, דיא סבע.

כזכור, באוקטובר בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' הודיע כי הוא מקבל את הצעתו של בעלי מכבי נתניה אייל סגל ומוכן להעביר 1.2 מיליון שקל כדי שהקבוצה מליגת העל תוותר על זכויותיה על כרטיסו של השחקן המצטיין. 

בנתניה יכולים לצאת מרוצים מאוד מפסק הדין כאשר בית"ר טוברוק דרשה כ-5.5 שקל עבור שירותו של השחקן, אך פסק הדין קבע תמורה של 300 אלף יורו (פחות מרבע ממה שדרשה טוברוק). כמו כן, נקבע כי הוצאות ההליך המשפטי הושתו על טוברוק. מנגד, בטוברוק טוענים כי הם אלו שיוצאים מרוצים לאחר שבתצהיר הראשוני הצהיר אייל סגל, בעלי נתניה כי סבע לא שווה למעלה מ-100,000 שקלים ובפועל הם קיבלו 1.3 מיליון שקל.

דיא סבע (ערן לוף)

ממכבי נתניה נמסר: "דיא סבע,שחקן מוביל וחשוב  במועדון הכדורגל מכבי נתניה, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מאיתנו ב-4 העונות האחרונות. משכך, נכבי נתניה שמחה על סיום הסאגה הארוכה ומברכת על תוצאותיה החיוביות. המועדון והשחקן משוכנעים כי כעת הכותרות העוסקות בנוגע לעתידו של השחקן ירדו ממרכז הבמה. מכבי נתניה מכבדת את המוסדות השיפוטיים של ההתאחדות, את המוסד לבוררות ואת הפסיקה שיצאה תחת ידו".


בבית"ר טוברוק
הודיעו לתקשורת: "ביתר טוברוק נתניה מברכת על פסיקת הבורר הנכבד ומחזקת ידי מערכות המשפט והחוק באשר הן. טוברוק, אשר כספיה כולם מושקעים בחינוך וטיפוח ילדים ובני נוער, הצליחה לטפח ולקדם גם את סבע משחקן אלמוני לשחקן מוביל, והיא מאחלת למכבי נתניה כי דיא ימשיך להוביל אותה להצלחות נוספות בעתיד". את נתניה ייצג בבוררות עוה"ד רועי רוזן ואילו את טוברוק עוה"ד ניר ענבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי