שכטר: חושב שהיה פנדל. שואפים גבוה, אבל נישאר צנועים

שחקני בי
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים התייחס גם למו"מ על הארכת החוזה אחרי ה-0:3 על עכו: "כרגע שום דבר לא סגור. ורד כוכב כדורגל, היו לו נגיעות קוסם אחרי שלושה חודשי היעדרות". וגם: טוויזר לא מרים ידיים בקרבות התחתית

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים זכתה למשחק מאוד נוח על הנייר, בבית מול הפועל עכו, וניצלה זאת כדי לנצח 0:3 קליל את נועלת הטבלה ולשוב למקום השני. הצהובים-שחורים עדיין במרחק נקודה מהפועל באר שבע, אבל השתיים כידוע חלפו על פני מכבי תל אביב שמעדה אמש באשדוד.


בסיום המשחק אמר המאמן המנצח בני בן זקן: "זה ניצחון חשוב מאוד. התכוננו למשחק וידענו שיהיה לא פשוט. כל השחקנים השקיעו ואני שמח שהצלחנו לנצח. בתחילת המשחק באופן טבעי דברים צפופים יותר, אבל כשכבשנו דברים נפתחו וגם נכנסו האנרגיות".




המשולש בצמרת: "אנחנו נשארים איפה שאנחנו נמצאים, נאבקים רוצים ומאמינים. נמשיך להסתכל משחק אחרי משחק וכעת אנחנו עם הפנים לרעננה".



"נאבקים, רוצים ומאמינים". שחקני בית"ר בסיום (דני מרון)


חזרתו של עידן ורד
: "זה כיף גדול שהוא חזר. מעבר לזה שהוא שחקן טוב, הוא דמות חשובה מאוד לחדר ההלבשה וגם לאוהדים. אנחנו רוצים בטובתו ובטובת הקבוצה והלוואי שהוא יחזור לעצמו כמה שיותר מהר".


הוראות מלמעלה על ידי גורמים במועדון: "אין לי מושג על מה מדובר".


איתי שכטר הוסיף: "רוצה להקדיש את הניצחון לאור וקנין, חבר שלנו לקבוצה שסובל מפציעה שנראית לא קלה. היה בכלל לא קל, היינו בהלם ב-20 הדקות הראשונות. נצטרך לשים את הדעת על הפתיחה, אסור לנו להיראות ככה. הליגה הזו קשה לכולם וכל משחק הוא קשה, מהראשונה ועד האחרונה. יש מה לשפר, אבל אנחנו שמחים. במירוץ כזה תמיד שואפים הכי גבוה, אבל עלינו להיות צנועים, רעבים ולא להסתכל רחוק".



בן זקן ושכטר. בבירה מסרבים להסתכל רחוק


שירת הקהל 'תישאר' והמו"מ על הארכת חוזהו:
"כרגע המו"מ לא סגור ואנחנו לא יודעים מה קורה, הסוכן שלי מדבר עם אלי טביב ואלי אוחנה. כמובן שכולם יודעים שאני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים, גם אם יהיו הצעות אחרות. מקווה שדברים יסתדרו".


חזרת חברו הקרוב עידן ורד:
"הוא יכול להיות מעבר לשובר שוויון בשבילנו, כולם יודעים כמה הוא חשוב הן מבחינה מקצועית והן חברתית. אני קורא לו כוכב כדורגל וגם היום ראיתם נגיעות קסם שלו אחרי שלושה חודשים".


אם היה פנדל: "אני חושב שכן. לא ניסיתי ליפול, הוא נתלה עליי".



שכטר. לא רצה ליפול, אבל נפל וסחט פנדל (דני מרון)


המאמן המנוצח איציק טוויזר לא מרים ידיים: "זה מאכזב, במיוחד אחרי שבמחצית הראשונה היינו במשחק. בחצי השני לא היינו מספיק טובים. נצטרך לעבוד קשה, להאמין ולהילחם. הליגה עוד לא גמורה".


משחק ההגנה: "ההגנה מתחילה בהתקפה וזה לא הוגן להאשים את שחקני ההגנה. לצערי אנחנו לא כובשים וסופגים. זה שם המשחק, אין מה לעשות. אם להיות כנים, זה לא קל להרים שחקנים אחרי הפסדים כאלה, אבל כספורטאים וכמאמנים אנחנו מאמינים ורוצים להילחם עד הסוף. רואים שהשחקנים רוצים ורצים, יש משחקים שמנצחים ויש כאלה שלא. נעשה את הכל בליגה האמיתית שלנו, בפלייאוף התחתון שמבחינתו מתחיל במחזור הקרוב".


הטענות על שריקת הפנדל:
"לא אדבר על שופטים, זה חלק מהמשחק. מהזווית שלי לא ראיתי אם היה פנדל, אבל בסופו של דבר לא הבקענו ואני מאשים רק את עצמי ולא אף אחד אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי