בן ביטון יחזור לסגל מול בני סכנין, אלו ייבדק בבית החולים

דור אלו
דור אלו | ערן לוף

המגן המושעה של הפועל ב"ש ישוב לאימונים, השחקן שהתלונן על סחרחורת במהלך ה-0:1 על עירוני ק"ש יעבור בדיקות מקיפות. וגם: האם השיפור של חיימוב קשור לזובאס? צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הדרדל'ה של תומאש פקהארט וההצלות של גיא חיימוב הספיקו אתמול (ראשון) להפועל באר שבע כדי לחשב מסלול מחדש, הפעם מהמקום הראשון.
מאז שהתחילו הזמזומים על צירופו האפשרי של שוער זר שיתמודד איתו על הכפפות, חיימוב רק הולך ומשתבח. סביבו מנסים להדוף את השמועות על זובאס שאולי יגיע ועל עוד מישהו שהוזכר כמועמד, אבל חיימוב בשלו: במו ידיו שומר על רשת נקייה וחתום על הצלות מדהימות.

בבאר שבע חיימוב חתום עד 2019, ויכולתו הגבוהה במאני טיים מאפילה על החריקות בחלק האחורי. "ימים יגידו אם אלה היו הצלות של אליפות", אמר חיימוב לאחר הניצחון (0:1) בקריית שמונה. "מה שעניין אותי היה איך לשמור על היתרון. הפעם היינו יותר מפוקסים, כולם עבדו", הוסיף השוער המצטיין. 

על השינוי בגישה בין יום רביעי השחור ליום ראשון המואר, הוסיף השוער:  "באנו באטרף, ידענו שצריכים את הנקודות. הפסדנו פה בגביע ורצינו להביא משהו עוצמתי מבפנים, ועשינו את זה. למרות שעברנו המון השנה, עדיין חזקים. אנחנו הפועל באר שבע, ונמשיך עם זה הלאה. בשלב הזה של העונה לא מעניינת היכולת, רק הנקודות חשובות, ובטוח שברק ימשיך להכין אותנו למשחקים הבאים על הצד הטוב ביותר".


חיימוב. הצלות מדהימות ושער נקי בדרך לפסגה (ערן לוף)

מהשרוול של בכר קשה לשלוף הפתעות כשחצי קבוצה פצועה, וכמה שחקנים בריאים מדברים בעיקר מחוץ למגרש. "מה שהיה – היה, מסתכלים קדימה", אמר בכר בהתייחסו לאספה הסוערת שבסיומה הושעה המגן בן ביטון. מחליפו דור אלו נפגע במהלך המשחק ונטש את המגרש לאחר שהתלונן על סחרחורת. אלו עבר סדרת בדיקות, על-ידי צוותים רפואיים מב"ש ומק"ש, והיום יעבור בדיקות מקיפות יותר בבית החולים סורוקה. לקראת הסיום ספג אלו מכה נוספת, התיישב על הקרקע ופונה מהמגרש באלונקה. ליתר בטחון הוכנס למגרש מכשיר החייאה (דפיברילטור), כזה שהציל את עוזר המאמן אליניב ברדה בעקבות התמוטטותו במשחק אימון בלהבים.

בסופו של יום, האדומים נשמו לרווחה בכל המובנים. "היה לנו מזל, הכדור נכנס איכשהו ואת היכולת נשפר במשחקים הבאים", אמר בכר בסיום. "זה היה ניצחון קשה ומתוק, ואני מאמין שהוא ייתן לנו פוש לקראת המשחק הקרוב נגד סכנין ולקראת הפלייאוף. אנחנו חזקים מבחינה מנטלית. וכן, אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהשיג את האליפות השלישית הזאת".

בניגוד לסברה שהדירוג בסיומה של הליגה הסדירה הוא קריטי, המאמן רואה את הדברים קצת אחרת: "תמיד כיף להיות במקום הראשון, ועדיין מחכים לנו אותם משחקים בפלייאוף בלי קשר לסדר שהם יתקיימו". על החזרה של מיגל ויטור, לאחר שלושה חודשי היעדרות, אמר בכר: "מיגל שחקן חשוב כמו כל השחקנים, נתן מעצמו 100 אחוז כמו כולם ואני שמח שהוא שוב עומד לרשותינו".


מיגל ויטור. חזר לכר הדשא אחרי היעדרות ממושכת (ערן לוף)

בעוד מיגל חזר לאיתנו, טוני וואקמה עושה את הדרך ההפוכה. בעיתוי הכי פחות נוח, הגנרל קיבל מנוחה שמועד סיומה אינו ברור. "אהיה בחוץ למספר משחקים כדי שאוכל להתאושש מפציעה שמלווה אותי מזה מספר חודשים", כתב וואקמה בדף הפייסבוק שלו.

בכל הנוגע לבן ביטון, למרות השעייתו המגן הגיע לקריית שמונה וצפה במשחק. היום (שני) השחקנים יקבלו חופש, וביטון יצטרף לחבריו באימון שיתקיים מחר. הוא צפוי לחזור לסגל כבר במחזור הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי