סוכנו של שכטר ייפגש השבוע עם ראשי בית"ר כדי להגיע לסיכום

איתי שכטר חוגג
איתי שכטר חוגג | דני מרון

במועדון מעוניינים שיישאר, החלוץ דורש 220-230 אלף יורו ובסביבתו הבהירו שהוא לא יחכה זמן רב. בקבוצה אופטימיים אחרי ה-0:3 על עכו: "כמו שהיריבות נראות, הכל אפשרי". צפו: האם טביב שוב העביר הוראות לבן זקן

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה לדהור בצמרת הטבלה ואמש (ראשון) רשמה ניצחון נוסף, 0:3 נגד נועלת הטבלה, הפועל עכו. זה לא הלך בקלות לצהובים-שחורים ובמחצית הראשונה הצליחו העכואים להביך מספר פעמים את הגנת בית"ר, אבל משחק טוב מאוד של בוריס קליימן בין הקורות, מנע הסתבכויות מיותרות. בחצי השני, נראה שעכו ויתרה על המשחק ובית"ר כבשה שני שערים נוספים ואף יכולה הייתה להגדיל את התוצאה.

"זה יהיה קרב צמוד עד הסוף. ברור לכולם שאנחנו חזק בתוך המאבק המשולש הזה וכמובן שנרצה להישאר שם עד הסוף. כמו שהיריבות שלנו נראות לאחרונה, הכל אפשרי, אבל אנחנו חייבים להיות חדים ומרוכזים עד הסוף", אמרו בקבוצה. הצהובים-שחורים ישתתפו ב-17:00 בהגרלת חצי גמר גביע המדינה ובמועדון כבר הצהירו שהם רוצים לזכות בתואר השני בחשיבותו לראשונה מאז עונת 2008/9.

מצלמות השידור של ספורט1 קלטו תמונות בהן נראה שוב הבעלים אלי טביב, מעביר לכאורה הוראות לכיוון הספסל, דרך הסקאוט ניר אפרתי, שהעביר סמסים לכאורה למכשיר הטלפון (שהוסתר מאחורי מאמן השוערים עמי גניש, ר.ב) של מנהל הקבוצה אלי מנצור ומשם לצוות המאמנים. בבית"ר לא התעלמו מהתמונות ואפילו לא הופתעו, אם כי המאמן בני בן זקן שנשאל על כך בעמדת הראיונות ענה בצורה חד משמעית: "אין לי מושג על במה מדובר". 

בית"ר עשויה לעמוד לדין משמעתי, לאחר שארטיק נזרק לכר הדשא, מכיוון היציע שאיכלס את אוהדי בית"ר שמאחורי ספסל הקבוצה. במועדון ינסו לעשות בדיקה במצלמות האבטחה במטרה לאתר את זורק הארטיק.

איתי שכטר. יישאר או לא יישאר? (דני מרון)
איתי שכטר. יישאר או לא יישאר? (דני מרון)

בחלק המקצועי, שניים שקיבלו את מירב השבחים היו בוריס קליימן ואיתי שכטר ששוב כבש ואף גרם לפנדל, אותו הבקיע אריק סאבו. שכטר שוב הבהיר אמש כי הוא מעוניין להישאר בבית"ר, אך הוסיף שבימים אלה מתקיימות שיחות בין ראשי המועדון וסוכנו אבי נמני ועדין לא נסגר כלום. שכטר עצמו מאוד רוצה להישאר בבית"ר ומבקש חוזה לשנתיים בסכומים הנאמדים ב-220 או 230 אלף יורו לעונה. השבוע צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים בה עשויים הצדדים להגיע לסיכום.

בבית"ר רוצים מאוד שהקפטן יאריך את חוזהו ואמרו: "שכטר הוא מסוג השחקנים שהתרומה שלהם מתבטאת לא רק בשערים או בבישולים על כר הדשא. הוא נותן הרבה גם מעבר לזה וכולם יודעים ומעריכים את התרומה שלו לקבוצה, גם מחוץ למגרש. יש דברים חשובים שהם מעבר לכדורגל". בסביבתו של שכטר מבהירים כל הזמן שהוא מחזיק בהצעות מפתות מקבוצות אחרות ולמרות שהוא ממתין להכרעה בבית"ר, הוא לא יחכה עוד זמן רב. ההערכה היא כי בסופו של דבר כמו במקרה של הארכת חוזהו של עידן ורד, טביב יגדיל את הצעתו הכספית וגם יאשר חוזה לשנתיים ושכטר יישאר במדים הצהובים-שחורים גם בשנים הבאות.

טביב ואוחנה. הבעלים ממשיך להעביר הוראות (דני מרון)
טביב ואוחנה. הבעלים ממשיך להעביר הוראות (דני מרון)

בנוגע לעידן ורד, נרשמה התרגשות גדולה מאוד מחזרתו של הקשר לכר הדשא, כשנכנס כמחליף בדקה ה-77. כבר מפתיחת המחצית השנייה, החל ורד לעשות מתיחות על הספסל והסתכל כל הזמן לעבר הצוות המקצועי, בהמתנה לקבל הוראה לקום ולהתחמם. הקשר שעשה לאחרונה מאמצים עילאיים כדי לחזור לכושר משחק, סיפר בהתרגשות לחבריו בחדר ההלבשה: "אין מאושר ממני לחזור לשחק. התגעגעתי לדשא של טדי ולאוהדים שלנו, אני מרגיש מצוין".

אריק סאבו שבעט את הפנדל וכבש את השער הראשון, רץ לכיוון היציע והקדיש את השער למשפחתו שהגיעה לביקור בישראל. בסיום המשחק יצא סאבו עם הוריו ובת זוגתו מהאצטדיון ונראה מאושר. בבית"ר ינסו להכשיר את צמד הפצועים מרסל הייסטר וז'אורז'יניו, שסובלים מפציעות באיזור הברך ולא ברור מתי יוכלו לעמוד לרשות הצוות המקצועי.

משטרת ישראל הודיעה שתגיש כבר היום כתבי אישום נגד אוהדי בית"ר ירושלים שהתפרעו לאחר המשחק מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, תקפו את אחד המאבטחים באצטדיון טרנר וגרמו נזקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי