סילבס: אני מבין שאני יכול לשלם את המחיר על אי ההצלחה

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: אנצ'ו גוש

מאמן ק"ש מודע למצבו וסיפר אחרי ה-1:0 לב"ש: "הקבוצה תהיה פקטור רציני בעונה הבאה, איתי או בלעדיי". יחזקאל ספג ביקורת על התנהגותו ("הוא צריך כיוון"), במועדון רוצים להימנע מבית"ר בחצי הגמר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה יצאה שוב עם רגשות מעורבים מההפסד אתמול (ראשון) 1:0 להפועל באר שבע. מצד אחד הקבוצה שוב יצאה בלי נקודות, אבל מצד שני הייתה ראויה לפחות לתיקו כאשר שחקניה הגיעו למספר רב של מצבים ונעצרו רק אצל גיא חיימוב המצוין.

המאמן חיים סילבס נשמע מאוכזב במיוחד: "המשחק הזה הוא מראה למה שעשינו בליגה כל העונה. אנחנו מתחילים לראות את קריית שמונה כמו שרציתי לראות, אבל זה מאוחר מדי בליגה. אנחנו משחקים טוב ויוזמים אבל לא מנצלים מצבים. התחברנו מאוחר אבל הצלחנו בגביע ובליגה פחות. לפעמים צריך מזל ולנו לא היה".

במועדון סיפרו כי טרם התקבלה החלטה לגבי המשך דרכו של סילבס, והמאמן עצמו אף הודה כי לא נערכו כלל שיחות בנושא. "נקווה לסיים את הליגה בצורה הטובה ביותר בכדי לראות עם מי אנחנו יכולים להמשיך לקראת העונה הבאה. אין לי ספק שעם מספר נגיעות קריית שמונה תהיה פקטור רציני בעונה הבאה, איתי או בלעדיי. ההתעסקות בי היא מיותרת. לא באתי לכאן לעונה אחת מבחינתי אבל מצד שני אני מבין שאני יכול לשלם את המחיר על אי הצלחה", הוסיף המאמן.

מי ששוב זכה לביקורת ולאו דווקא בגלל היכולת הוא החלוץ שגיב יחזקאל שהתעמת עם מאמנו במהלך המחצית הראשונה וזאת לאחר שהשופט לירן ליאני ביקש מסילבס להרגיע את יחזקאל. המאמן החליט להוציא את השחקן במחצית ולאחר המשחק התייחס למקרה: "שחקנים לפעמים מאבדים את הראש ועוברים את הגבול. נטפל בזה. שגיב שחקן נהדר שצריך את הכיוון שלו. במשחק הזה הוא פספס 45 דקות בהן היה יכול לנצל את הכישורים שלו".

שגיב יחזקאל. שגיב יחזקאל. "שחקן נהדר שצריך את הכיוון שלו" (ערן לוף)

היום תדע הקבוצה מי תהיה היריבה שלה בחצי גמר הגביע. בקריית שמונה ינסו להימנע מבית"ר ירושלים, שנמצאת בכושר מצוין והיא כנראה הקבוצה המסוכנת ביותר בשלב הזה. בינתיים, נעשים מאמצים להכשיר את הבלם מרקוס דיניז והמגן מילוש רדיבוייביץ' הפצועים לקראת חצי גמר הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי