ביקורת חריפה בהפועל עכו על טוויזר: הוא והשחקנים קפאו

איציק טוויזר
איציק טוויזר | דני מרון

בהנהלת הקבוצה הצפונית לא אהבו את ניהול המשחק של המאמן ב-3:0 לבית"ר ירושלים, המאמן ניסה להישאר אופטימי: "השחקנים מאמינים". ניסיון להכשיר את רייכרט למחזור הקרוב. צפו בתקציר

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

אווירה קשה שררה בחדר ההלבשה של הפועל עכו לאחר התבוסה בטדי 3:0 אתמול (ראשון) וזאת בעיקר שהקבוצה שוב שיחקה שתי מחציות שונות. במחצית הראשונה הצפוניים עוד ניסו לתת פייט לבית"ר, אבל במחצית השנייה נראו פערי רמות עצומים בין שתי הקבוצות. במועדון הביעו ביקורת בעיקר על הצוות המקצועי והמאמן איציק טוויזר, שלטענת גורמים במועדון לא הגיב כראוי לחולשה במחצית השנייה.

"זה היה נראה כאילו כל הקבוצה כולל הצוות המקצועי קפאו ולא הגיבו למשחק", אמרו במועדון והוסיפו: "טוויזר הגיב מאוחר מדי עם החילופים". בניגוד למשחקים האחרונים בהם המאמן עוד דיבר עם השחקנים לאחר המשחק, הפעם זאת הייתה אווירה שקטה ונראה כי גם חלק מהשחקנים מאבדים תקווה לנסות ולשרוד בליגה.

המאמן עצמו אמר בסיום: "אני לא חושב שזה היה משחק קל עבור בית"ר. במחצית הראשונה היינו במשחק והיו לנו שתי הזדמנויות להבקיע, במחצית השנייה לא הופענו. אנחנו נעשה את הכול עד לסיום העונה וכל עוד זה לא נגמר אנחנו נתאמץ ואני חושב שגם השחקנים מאמינים. מבחינתנו הפלייאוף מתחיל כבר בשבוע הבא ולא בעוד שבועיים".

בן רייכרט ינסה לחזור לאימונים בימים הקרובים ובמועדון יעשו מאמצים כדי להכשירו למשחק הבית מול עירוני קריית שמונה. בנוסף עכו צפויה להעביר להתאחדות לכדורגל שמות של מורשי חתימה חדשים בעקבות התפטרותו של המנכ"ל יניב משולם.

טוויזר. טוויזר. "זה לא היה משחק קל עבור בית"ר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי