מקורב לקינדה: כדאי למכבי תל אביב לפעול במהירות

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

בסביבתו של השחקן אמרו לספורט1: "בכדורגל הכל יכול להשתנות, גדי ישחק בעונה הבאה במועדון גדול. גם האופציה לצאת לאירופה קיימת". הצהובים הודיעו באופן רשמי על השאלתו של מרסלו לבוטאפוגו

(גודל טקסט)

כבר בקיץ האחרון מכבי תל אביב הייתה קרובה לקבלת זכויות על רכישתו של גדי קינדה והייתה מוכנה לשלם 300 אלף יורו בעסקה סיבובית במסגרתה יעבור אדי גוטליב בהשאלה למ.ס אשדוד, אך בסופו של דבר המהלך נפל.

לקראת הקיץ המתקרב האופציה הזו עולה שוב, כשעדיין קיימת אפשרות שיעבור לאירופה. גורם המקורב לשחקן אמר לספורט1: "היה ברור שאשדוד לא תשחרר אותו במהלך העונה. איך אפשר לשחרר את השחקן החשוב ביותר למועדון כשהקבוצה נמצאת בתוך מאבקי הירידה בתחתית הטבלה? אם מכבי ת"א חכמים שיחתימו אותו כבר עכשיו, למרות שהוא פצוע. בכדורגל הכל יכול לקרות ופתאום דברים יכולים להשתנות. גדי ישחק בעונה הבאה במועדון גדול וכדאי למכבי לפעול במהירות".

בתוך כך, הצהובים הודיעו באופן רשמי על השאלתו של מרסלו לבוטאפוגו. המנכ"ל בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "מרסלו הצטרף למכבי ת"א בשנה שעברה כפוטנציאל גדול הניתן למימוש. ציפינו העונה כי מעבר בהשאלה לבני יהודה יעניק למרסלו את הדקות הנחוצות לו להתקדם ולהתפתח, אך לצערנו זה לא יצא אל הפועל. מרסלו מוערך מאוד בברזיל וניתנה לו ההזדמנות לחזור למדינה בה גדל ולהצטרף לבוטאפוגו בהשאלה לעונה כשלמועדון הברזילאי יש אופציה לרכוש אותו. אנו נמשיך ונעקוב אחרי העונה של מרסלו".

גדי קינדה. כדאי לפעול במהירות (דני מרון)
גדי קינדה. כדאי לפעול במהירות (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי