יואב כץ משוכנע: אנחנו מספיק טובים כדי לזכות בדאבל

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ערן לוף

בהפועל חיפה מאושרים אחרי ה-0:3 בדרבי והבעלים הצהיר על כוונות מול הצוות המקצועי. גינסארי שנפצע יעבור בדיקות מקיפות. המו"מ מול השחקנים יחודש. קפילוטו: "מקווה שבנבחרת עוקבים אחרי העונה שלי"

(גודל טקסט)

הרבה שנים, אם בכלל, לא זוכרים בהפועל חיפה עונה בה הקהל האדום היה הקהל הבולט באצטדיון "סמי עופר" ולא הפסיק לעודד את קבוצתו. במשך דקות ארוכות אף עמדו שחקני הקבוצה מול האוהדים בסיום וחגגו את אחד הניצחונות הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות. במועדון הודו כי זה לא היה המשחק הכי הגדול של הקבוצה העונה, אבל העובדה שמדובר בניצחון משכנע מול היריבה העירונית מראה את ההצלחה הגדולה של העונה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר שוב זכה למחמאות הן מהשחקנים, הקהל וגם מהבעלים יואב כץ, שרק לפני שבועיים העביר עלו ביקורת חריפה. "בכל המשחקים פרט למכבי תל אביב, ניר הוכיח שהוא מכין את הקבוצה בצורה מדהימה ואף מנהל את המשחק בצורה כמעט מושלמת", אמר גורם במועדון לאחר המשחק. גם כץ עצמו הרעיף לא מעט שבחים גם על הצוות המקצועי וגם על השחקנים ואף הצהיר בפני אנשי הקבוצה: "אנחנו מספיק טובים כדי לזכות בדאבל".


קלינגר
עצמו הסביר את השינוי: "ביום חמישי לא היינו במשחק גדול. אתמול הפקנו לקחים אחד מהם היה לסגור את שלומי אזולאי וללחוץ על הבלמים של מכבי חיפה. שינינו גם שיטה כאשר ראדו גינסארי שיחק מתחת לחלוץ".

בניגוד לבעלים, המאמן אומנם לא יצא בהצהרות, אך התייחס לשני התארים העונה: "אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק בכל המפעלים. כולם חושבים שההגרלה בגביע היא הגרלה נוחה, אבל בעיניי אין הגרלה נוחה כי יש שתי קבוצות שאחת מהן רוצה לעלות לגמר. בחצי גמר תמיד יש משחקים צמודים וטקטיים. בליגה יש לנו פער של חמש נקודות, אבל אני בטוח שיהיה פלייאוף מטורף, כי אף קבוצה לא תוותר. כולם מצפים שנהיה באותה הרמה, אבל אין לנו סגל ארוך כמו לשלוש הגדולות. יש לנו סגל איכותי ואנחנו מחפשים את האיזון כדי לתת מנוחה, אבל לא רוצים להוריד את הרגל מהגז וחוששים מנפילה, כמו שקרתה לנו לפני שבועיים".


קלינגר. רוצה להגיע רחוק בכל המפעלים (ערן לוף)

בין השאר, התכוון המאמן לחסרונו של הקפטן עדן בן בסט, שככל הנראה ינוח גם בשבת מול מ.ס. אשדוד. גם ראדו גינסארי נפצע אתמול בגבו וצפוי לעבור בדיקה מקיפה ביממה הקרובה. "ראדו קיבל מכה ברוטאלית בגב", אמר קלינגר. "הוא נבהל מעצם המכה כי כבר הייתה לו פציעה כזאת בעבר שהשביתה אותו להרבה זמן. הוא מירר בבכי והרגענו אותו. נהיה חכמים יותר לאחר הבדיקה שלו". מי שזכה למחמאות מהמאמן היה הבלם ניסו קפילוטו: "הוא מזכיר לי אותי. הוא כמו מכונה, תמיד שם. אף פעם לא תשמע ממנו שכואב לו או משהו כזה. נכון שתמאש משדרג אותו ונותן לו ביטחון וחשוב שתהיה כימיה בין הבלמים".

קפילוטו עצמו התייחס לעונה של הקבוצה: "אני חושב שמה שמייחד אותנו הוא שאנחנו מסתכלים נקודתית על כל משחק ובודקים מה לא בסדר כדי ללמוד מטעויות. כשאנחנו מגיעים אגרסיביים ומרוכזים כמו במשחק מול מכבי חיפה, רואים את זה בתוצאות".

העונה האישית שלו: "אני מקווה שאנשי הנבחרת רואים את כל העונה שלי ואני חושב שאני בעונה טובה ואשמח להיות בנבחרת".


גינסארי. נבהל מהמכה (ערן לוף)

עזיבתו של חנן ממן: "ממן הוא שחקן מצוין, אבל קיבלנו את גילי ורמוט על המשבצת הזאת והוא עושה עבודה מצוינת במגרש ובחדר ההלבשה. יש לנו את עדן כקפטן ובכלל אנחנו כקבוצה".

לפני כעשרה ימים החליטו בהנהלת הקבוצה להפסיק את השיחות מול השחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה בכדי להתרכז בשני משחקי הדרבי, וכעת יחזרו לשיחות מול המגן דור מלול, הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ אלון תורג'מן. בחיפה ממשיכים לציין שהבלם הרומני גבריאל תמאש סיכם את תנאיו ונותר רק להחתימו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי