דור פרץ יחזור להרכב נגד מכבי פ"ת, שרן ייני לא התאושש

דור פרץ
דור פרץ | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

קשר מכבי ת"א החלים משפעת ויהיה כשיר למשחק האחרון של הליגה הסדירה. הקפטן שוב לא התאמן, קיארטנסון המריא לאיסלנד, עומר אצילי צפוי לחזור לקראת משחקי הפלייאוף. קרויף מתעקש על אימונים בשעה אחידה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החלה את ההכנות למשחק ביום שני באצטדיון בנתניה נגד מכבי פתח תקווה, שיהיה האחרון לפני פתיחת משחקי הפלייאוף העליון וקביעת סדר המשחקים. הצוות המקצועי בראשותו של ג'ורדי קרויף קבע כי כל אימוני ההכנה יערכו עד יום ראשון בשעה אחידה, 11:00, למרות שהמשחק ייפתח בשעה 21:00.

דור פרץ חזר לאימונים לאחר שהחלים משפעת שמנעה ממנו לשחק בשבת ב-0:0 נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א. חסרונו של הקשר הורגש במרכז המגרש ובהיעדרו חוסה רודריגס וכריסטיאן באטוקיו, ששיחק במקומו בהרכב, לא הצליחו להניע את המשחק של הצהובים. פרץ ישוב להרכב הפותח ביום שני כשגם אייל גולסה, ששותף נגד אשדוד כמחליף, החלים לחלוטין ויוכל לפתוח בהרכב הראשון.

הקפטן שרן ייני עדיין לא התאושש מהמכה שספג מתחת לברך נגד הפועל באר שבע ואינו מקיים אימונים רגילים עם הקבוצה. החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון המריא ביום ראשון לאיסלנד לטקס ההלוויה של סבתו ואמור לשוב לאחר מכן לאימונים. מי שכן מגביר את קצב האימונים הוא עומר אצילי, שמסתמן כי הכוונה היא שכבר במשחק הפלייאוף הראשון הוא ישוב לסגל הרחב.


עדייין לא התאושש. ייני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי