דור מלול: יש התעניינות, אבל העדיפות היא להפועל חיפה

דור מלול
דור מלול | ערן לוף

מי ששימש כקפטן בדרבי האחרון התייחס לעתידו: "לא דיברתי עם אף אחד, אנחנו בישורת האחרונה בליגה והדברים יכולים לחכות". גינסארי ובן בסט ייבדקו, כץ ב-103FM: "הביקורת על קלינגר והשחקנים הייתה לגיטימית"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (רביעי) לאימונים לאחר הניצחון הגדול ביום שני בדרבי מול מכבי ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מועדון ספורט אשדוד. המאמן ניר קלינגר צפוי לשוחח עם השחקנים במטרה להוריד אותם לקרקע, מתוך ידע כי המשחק באשדוד שיהיה האחרון לעונה הסדירה חשוב לא פחות מהמשחק ביום שני. הקשר ראדו גינסארי שנפצע בגבו בדרבי והחלוץ עדן בן בסט ייעברו בדיקות ולאחריהן יוחלט אם יהיו כשירים למשחק בשבת.

הבעלים יואב כץ דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למשחק הקרוב: "אנחנו לא מתעסקים כרגע בכלום חוץ מהמשחק מול אשדוד. אם נתגבר על המשחק הקרוב אז נוכל לסגור עוד פער, כי שאר הקבוצות לדעתי יאבדו נקודות במחזור הקרוב".


הבעלים התייחס לניצחון הגדול בדרבי ואמר: "אני מודה שהעונה אנחנו קבוצה ותר טובה וככה לדעתי היה גם בשנה שעברה. ניצחנו כי אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי חיפה, שיש לה קבוצה יותר חלשה העונה. אני לא מתעסק בצרות שלהם, יש שם אנשים חכמים ובטוח שיקבלו החלטות נכונות".

כזכור, לאחר ההפסד מול מכבי תל אביב (4:0) ביקר כץ בחריפות את המאמן ניר קלינגר ואת השחקנים. על כך אמר כעת הבעלים: "אני חושב שהביקורת הייתה לגיטימית וזה לא היה סימפטי. במשך שנים למדתי שלנהל קבוצה מהארץ ולנהל קבוצה מחול זה מאוד שונה".


קלינגר. כץ סבור שהביקורת הייתה לגיטימית (ערן לוף)

כץ גם התייחס לרצון להתחרות על שני תארים: "אני חושב שנוכל לגבור במאבק מול הגדולות. הפלייאוף העליון יהיה קשה כי יש ארבע קבוצות במאבק ויהיו קרבות עם הרבה אמוציות והמון רצון לנצח. לדעתי יש לנו את סוג השחקנים שמתאימים למשחקים האלה. אנחנו רצים להגיע הכי גבוה שאפשר".

גם המגן דור מלול ששימש כקפטן ביום שני התראיין ואמר על הניצחון מול הירוקים: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל כן הצלחנו למצוא את הנקודות החלשות של מכבי חיפה. ידענו שיש להם סף שבירה נמוך וכבשנו שער בדקה קריטית. דאגנו בעיקר להוציא את הכדור משלומי אזולאי, שהוא השחקן היחידי שמסוכן ולחצנו את הבלמים שלהם".

המגן התייחס לחברו החדש גילי ורמוט ואמר: "הוא לא נתן לנו טיפים כי לא היה צריך. חזרה שמחת החיים שלו על המגרש ואני באופן אישי נהנה ממנו. גילי אוהב את המשחק וחזרה לו חדוות המשחק".


שטקוס ו-ורמוט חוגגים. "חזרה לו שמחת החיים" (ערן לוף)

לגבי עתידו אמר מלול: "אני לא מנהל כרגע משא ומתן עם אף אחד. אנחנו נכנסים לישורת האחרונה בליגה וגביע ולא אכפת לי לדחות את השיחות לעוד חודש. אני יודע שיש התעניינות וזה טבעי, אבל אתן עדיפות להפועל חיפה – אשמע אותם ואחר כך אקבל החלטה. מדובר במקום חם וטוב לי פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי