מכבי נתניה וקריית שמונה רוצות את קניקובסקי לעונה הבאה

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | עדי אבישי

בעכו מבינים כי הקשר לא יישאר בקבוצה בלאומית ואישרו כי שתי קבוצות מליגת העל הביעו עניין בשחקן. גם אז'ובל צפוי לעזוב במקרה של ירידת ליגה. וגם: המנכ"ל לשעבר במתקפה על דודו דהאן: "הוא המחליט במועדון"

(גודל טקסט)
הפועל עכו חזרה אתמול (שלישי) לאימונים והתחילה בהכנות לקראת המשחק הביתי ביום ראשון (19:00) מול עירוני קריית שמונה. במועדון לא לקחו קשה את ההפסד לבית"ר ירושלים בעקבות הפערים ביחסי הכוחות בין הקבוצות, אבל התאכזבו מהגישה של חלק מהשחקנים שויתרו על המשחק עוד לפני שריקת הפתיחה.


"היה נראה שיש כאן שחקנים שבאו מראש במחשבה של הפסד, וזה לא יכול לקרות בקבוצת כדורגל", אמרו במועדון והוסיפו: "כל עוד יש לנו סיכוי להישאר בליגה, נצטרך להילחם בכל משחק וגם אם נרד, נעשה את זה בכבוד". בכל מקרה, בקבוצה מקווים להוציא נקודות במשחק האחרון של העונה הסדירה מול קריית שמונה, בתקווה שבן רייכרט שנעדר מהמשחק ביום ראשון יגיע למשחק.



בינתיים, במועדון מבינים שבמידה שהקבוצה תרד ליגה, היא תצטרך להיפרד מנכסיה, כשבין השאר מדובר בקשר גבי קניקובסקי. עכו מימשה את האופציה על השחקן ורכשה את כרטיסו ממכבי תל אביב ובקיץ תנסה למכור אותו. במועדון אישרו שגם מכבי נתניה וגם עירוני קריית שמונה התעניינו בשחקן ואף רצו לצרפו בחודש ינואר, אבל זה לא הסתדר ולא מן הנמנע שזה יקרה בקיץ הקרוב. גם בן אז'ובל, שאומנם חתם על חוזה חדש, לא צפוי להמשיך בקבוצה בליגה הלאומית וזוכה להתעניינות מהפועל באר שבע וקריית שמונה.



אז'ובל. גם הוא צפוי לעזוב (אודי ציטיאט)


בתוך כך, מנכ"ל המועדון לשעבר, רפי סולטן, תקף בפוסט בפייסבוק את דודו דהאן, מי שלטענתו מנהל את העניינים במועדון: "הקבוצה ירדה ליגה. למרות שתיאורטית נראה שעדיין יש סיכוי, כולם יודעים שבחומר השחקנים הקיים ובכמות הנקודות שנשארו אין סיכוי. דודו דהאן צריך לקבל החלטה – הוא מפקיד 1.4 מיליון כהפקדת בעלים או לא. כולם יודעים שרק דודו דהאן מקבל את ההחלטות ולא דניאל סטנצ'יו הרומני שהוא כרגע עובד מועדון ומקבל משכורת, ואין ביכולתו הכלכלית להחזיק בקבוצה".


סולטן המשיך: "להזכירכם, כל העסקאות הקודמות נפלו כולן על הפקדת הבעלים של 1.4. דודו דהאן רק מתחבא מאחורי סטנצ'יו וצריך להחליט אם הוא ממשיך בהסכם או מחזיר את הקבוצה לעירייה במיידי ולא מושך זמן. אם כן, חייב להתחיל בשיקום כי שחקני בית ממש אין כרגע, ושלא יספרו סיפורים על תקציב מאוזן כי כולם יודעים שהכסף מגיע מהמנהלת, מהעירייה ומעזריאלי. ממידע אמין אני אומר שעזריאלי לא ממשיך בעונה הבאה עם הפועל עכו ויאלצו לחפש ספונסר אחר. ראש העיר צריך לבוא ולהקים עמותה. יצטרכו לתקן את הנזק בתחום המקצועי והכלכלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי