במכבי פ"ת מנסים להכשיר את לידור כהן. ההחלטה: בשבת

לידור כהן
לידור כהן | דני מרון

במלאבס מעוניינים שהקשר, הסובל מקרע קטן בירך האחורי, ישחק נגד מכבי ת"א ביום שני (21:00). כמו כן נשקל מערך של שלושה בלמים. הנבחן דה סואזה שוחרר

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת המשיכה בהכנותיה  לקראת המשחק ביום שני (21:00) מול מכבי ת"א. לידור כהן, הסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, נעדר מהאימון. הקשר, עובר בימים האחרונים טיפולים על מנת להכשירו ובקבוצה יחליטו אם לשתפו בהתאם למצבו ביום שבת.


מבחינה מקצועית, בפתח תקווה מתלבטים אם לעבות את מרכז ההגנה, ואז יפתח עידן אדהנני, או במקומו של כהן, או במקומו של יניב בריק אם כהן יהיה כשיר. ביום שישי יזכו השחקנים ליום חופש.


 

עומר דנינו, שהחל באימונים מלאים לפני כשבועיים ובקבוצה האמינו כי יחזור לתחילת הפלייאוף העליון, צפוי לחזור לבסוף רק בסוף החודש אחרי פגרת הנבחרת מול רומניה. הנבחן רפאל דה סואזה, שהחל להתאמן בקבוצה רק לפני יומיים, הספיק לקיים שני אימונים עם הקבוצה ושוחרר הבוקר (חמישי).

לאחר האימון, נסעו שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש במסעדה אשר שולמה ע"י הקשר לירוי צעירי, כעונש על כך שעזב ביום שבת את איצטדיון המושבה לפני המשחק מול הפועל רעננה, לאחר שגילה שהוא לא בסגל. ביום שישי יזכו השחקנים ליום חופש.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי