אלקה ישוב להרכב, תורג'מן: רוצים לנצח את הפועל חיפה

אלקה
אלקה | דני מרון

החלוץ שנעדר ב-0:0 מול מכבי תל אביב צפוי לפתוח ב-11 במשחק החוץ של מ.ס אשדוד בסמי עופר. המאמן: "הם יוצאים מהר קדימה ומאוד ממושמעים מבחינת טקטית, נגיע מוכנים"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד רוצה להמשיך את המומנטום ואת היכולת הטובה שהציגה הקבוצה ב-0:0 מול מכבי תל אביב גם ביום שבת בסמי עופר מול הפועל חיפה. בלסינג אלקה, שנעדר מהמשחק מול הצהובים, צפוי לשוב להרכב. החלוץ סבל מרגישות בשריר הירך האחורי והצוות המקצועי החליט לא לסכן אותו.

עמיר תורג'מן, מאמן הקבוצה, אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות ולהמשיך את המומנטום ורק אז נראה מה יהיה סדר המשחקים של הפלייאוף התחתון. בסופו של דבר אנחנו נשחק נגד כל הקבוצות. הפועל חיפה קבוצה מצוינת שנמצאת בפורמה טובה. ראינו את המשחקים נגד מכבי חיפה, זו קבוצה ממושמעת טקטית שיוצאת מהר קדימה ויש לה קישור טוב".

תורג'מן המשיך והרחיב לגבי המערך: "אנחנו נגיע למשחק מוכנים לכל תרחיש. חשוב לי מאוד שנמשיך להתקדם ונשחק טוב בהגנה ובהתקפה. אנחנו משחקים בשתי שיטות ויודעים לשנות תוך כדי משחק במידת הצורך. בתחילת העונה שיחקנו בשיטה אחת וכשהתקדמנו החלפנו, זו הדרך הנכונה. הפועל חיפה משחקת עם חלוץ אחד ולא תמיד טוב לשחק עם שלושה בלמים. אנחנו יודעים שלא יהיה לנו קל, אך נגיע מוכנים".


קבוצתו תגיע לסמי עופר מוכנה. תורג'מן (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי