גולדהאר יטפל בעצמו בנושא דסה כשיגיע לישראל

מיץ' גולדהאר עם ג'ורדי קרויף
מיץ' גולדהאר עם ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הבעלים הקנדי צפוי לנחות לביקור השנתי לקראת פסח, לצפות בשני משחקים ולדון עם קרויף ומנספורד בכל נושאי החוזים, העוזבים ומסע הרכש. קיארטנסון חזר להתאמן, ייני לא. גולסה ופרץ צפויים לפתוח מול מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

על פי גורמים בקריית שלום אמור מיץ' גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, להגיע לביקור השנתי שלו בישראל, היוצא לקראת חג הפסח, ולדון עם המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ג'ורדי קרויף לגבי חוזיהם של השחקנים, עזיבת ישראלים וזרים וכמובן לתכניות הרכש של המועדון.

במוקד הביקור תעמוד דרישתו של אלי דסה לחוזה חדש בו יהיה המשתכר הגבוה ביותר מבין הישראלים. במכבי תל אביב לא מאשרים שמדובר בסכום של 850 אלף דולר לעונה. בכל מקרה המגן הימני חתום בצהוב עד לתום העונה הבאה בלבד (עונת 2018/19).

גולדהאר אמור גם לצפות בשני משחקים של מכבי תל אביב במסגרת שלב הפלייאוף העליון. מעמדו של קרויף עצמו כלל לא יעלה לדיון בביקורו של הקנדי בישראל ועתידו של ההולנדי ייקבע רק בתום העונה.


דסה. דורש להיות המשתכר הישראלי הבכיר (אריאל שלום)

ובינתיים התקיים היום (חמישי) אימון ערב בו השתתף  וידאר קיארטנסון ששב מהלווית סבתו באיסלנד. הקפטן שרן ייני, עדיין סובל מהפציעה מתחת לברך, ושוב לא התאמן. מחר (שישי) יחלו ההכנות המקצועיות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה ביום שני כשלהרכב הפותח יחזרו דור פרץ ואיל גולסה. מסתמן שגם אלירן עטר יקבל את חולצת ההרכב הראשון אותו איבד בשבועות האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי