מסתמן: הפועל באר שבע תציע לברק בכר חוזה חדש

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הנהלת המועדון חוששת שאופציית המעבר לחו"ל תקרוץ למאמן המצליח והיא עשויה לפנות אליו בסיום העונה. חנן ממן נטש את האימון בגלל רגישות במפשעה, איסק קוואקנה המריא לספרד

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשויה להציע לברק בכר, מאמנה בשנתיים וחצי האחרונות, חוזה חדש מיד בסיום העונה הנוכחית. חוזהו של מאמן האלופה הוארך לפני שנה לתקופה של 3.5 שנים, ותנאי שכרו שופרו באופן דרמטי יחסית לשכר ששולם לו עם הגעתו לבירת הנגב.במועדון מודעים לעובדה שבכר הוא המאמן הטוב בישראל, וערים לאפשרות שאופציית האימון בחו"ל תקרוץ לו בשלב מסוים. הבעלים אלונה ברקת הוכיחה שהיא "רצה למרחקים ארוכים", והשידוך עם המאמן בן ה-38 הפך מאז הגעתו לסיפור הצלחה.

בטרנר מבינים שסיכוייו של המאמן הבא להתקרב להישגיו של בכר קלושים למדי, ומעדיפים "להשביח את הנכס". בכר שומר את הקלפים קרוב לחזה. הוא ממוקד במטרה אחת – זכייה באליפות שלישית ברציפות, שתציב אותו במקום הכי גבוה בהיכל התהילה הבאר שבעי. (הקבוצה של ברד ונומה, בהדרכתו של אמציה לבקוביץ, זכתה בשתי אליפויות רצופות באמצע שנות השבעים). "כמה שברק זוכה ביותר תארים, כך הוא רעב יותר. הוא לא הטיפוס שיהיה שבע", אומרים בסביבתו הקרובה בהתייחסות נדירה למרחב התמרון הגדול שמאמן בשיעור קומתו יוכל להתנועע בו, אם וכאשר יניף בפעם השלישית את צלחת האליפות.

בינתיים יש לבכר מספיק יציקות על הראש. חנן ממן נטש הערב (חמישי) את האימון בגלל רגישות במפשעה, ושיתופו במשחק במוצאי שבת מול סכנין מוטל בספק. טוני וואקמה לא יהיה בסגל בגלל כאבים בקרסול, וגם לואי טאהא יעדר בגלל צהובים. איסאק קוואנקה המריא לספרד כדי להסדיר עניינים משפחתיים. כפי שדווח בספורט1, האימון המסכם לקראת מחזור הנעילה של הליגה הסדירה התקיים בטרנר, והמגמה היא לאפשר לקבוצה לקיים גם במהלך הפלייאוף את האימונים המסכמים במתקן המתוקתק. עד הערב התאמנו האדומים רק בווסרמיל.


"כמה שברק זוכה ביותר תארים, כך הוא רעב יותר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי