רוטן: הדבר הכי חשוב הוא שמכבי חיפה תישאר בליגה

פרד רוטן
פרד רוטן | לירון מולדובן

מאמן הירוקים לאחר ה-0:0 החלש מול הפועל אשקלון: "אני לא חושב שאנחנו בסכנה". רמי גרשון: "בעזרת השם נישאר בליגה, אי אפשר לבוא בטענות לאוהדים". דגו: "אנחנו נעשה את זה ונישאר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

החדשות הרעות: מכבי חיפה שוב לא ניצחה ועדיין נמצאת בסכנת ירידה. החדשות הטובות: הירוקים עצרו רצף של שלושה הפסדי ליגה ויקוו להשיג תוצאות טובות בפלייאוף התחתון אחרי ה-0:0 הערב (שבת) מול הפועל אשקלון.

פרד רוטן אמר לאחר המשחק: "אני לא מרוצה מהנקודה הזו כי שיחקנו טוב מאוד והגיע לנו לנצח היום. יצרנו מצבים במחצית השנייה, אפילו הרבה מאוד מצבים. אם היינו כובשים את הראשון, היינו מבקיעים עוד. זה ככה מתחילת העונה ואנחנו עובדים על זה. היינו הרבה יותר טובים היום. אני שמח על הגישה של השחקנים ועל איך ששיחקנו, זה הבסיס להכל".

מאבקי הירידה: "העונה עומדת להיגמר ואנחנו חייבים לאסוף נקודות. אני חושב שאנחנו לא בסכנה, יש לי ביטחון בקבוצה, אבל בכדורגל הכל יכול להיות. יהיה מאבק, ניסינו לשחק כדורגל טוב ומה שהיה חסר זה רגל מסיימת. העונה הבאה? אני לא רוצה לדבר על זה. הדבר החשוב ביותר כרגע הוא שמכבי חיפה תישאר בליגה הבכירה וזו המטרה שלי".

הקפטן רמי גרשון הוסיף: "אין ספק שאנחנו נמצאים במקום שאנחנו לא רגילים ולא נהנים להיות בו, ובגלל זה אנחנו מתקשים. אפשר לראות שכולם נתנו את כל מה שיש להם, כולנו מבינים את המצב. אנחנו לוקחים את המצב בשיא הרצינות ומקווים לצבור כמה שיותר נקודות כדי להבטיח את ההישארות. בעזרת השם נישאר בליגה".

היכולת החלשה: "אנחנו לא בשיא היכולת ולא בשיא הביטחון, אבל כולם נותנים את כל מה שיש להם. אנחנו עושים הכל, אבל זה לא כל כך מצליח לנו. ניתן הכל בשביל המועדון".

מסאיי דגו. ממשיך להאמין (לירון מולדובן)
מסאיי דגו. ממשיך להאמין (לירון מולדובן)

מחאת האוהדים: "אני רוצה להודות על המחווה שעשו לי, זה ממש לא מובן מבחינתי, בטח לא במצב הזה. אי אפשר לבוא אליהם בטענות. יש להם את כל הסיבות. זה מרגיש לא נעים, כולנו רוצים את טובת הקבוצה".

מהעבר השני סיכם מסאיי דגו: "עצרנו את רצף ההפסדים ואנחנו נכנסים לפלייאוף עם קצת ביטחון. כל מה שעבדנו עליו הוצאנו אל הפועל. אני מאמין שנישאר בליגה. אנחנו בסיטואציה שאנחנו לא צריכים להסתכל על הקבוצות האחרות אלא לקחת את הנקודות. אני מאמין שבפלייאוף העליון יקרו דברים והגולים שלנו יגיעו. סוף סוף לא ספגנו, הראינו מחויבות וקיבלנו ביטחון. אני מרגיש שהחבר'ה מתחילים להבין את מה שאני רוצה. הקהל בא היום ופרגן לנו. אנחנו נעשה את זה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי