אבחנה ראשונית: פציעה חוזרת ברצועה הצולבת למיגל ויטור

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

הבלם הפורטוגלי נפצע בברכו בפעם החמישית והוחלף כשדמעות זולגות מעיניו וחבריו לקבוצה מנסים לנחם אותו. בהפועל באר שבע חוששים שהוא סיים את העונה. הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)

חדשות רעות מאוד להפועל באר שבע רגע לפני פתיחתו של הפלייאוף העליון. מיגל ויטור, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה בברכו, הוחלף הערב (שבת) בדקה החמישית מול בני סכנין כשדמעות זולגות מעיניו.


הבלם נפל בפתיחת המשחק בצורה לא טובה על ברכו והוחלף על ידי מרואן קבהא כשבדרכו החוצה הוא זכה לחיבוקים ונשיקות מחבריו לקבוצה שניסו לנחם אותו. הצוות הרפואי בדק את הבלם דקות ארוכות והאבחנה הראשונית היא פציעה חוזרת ברצועה הצולבת והחשש הוא שהפורטוגלי גמר את העונה ואולי אף גרוע מכך.

 


דצמבר 2016. מיגל ויטור נפצע במהלך משחק הליגה מול בית"ר ירושלים. האבחנה, שהפועל באר שבע מעולם לא פרסמה רשמית, הייתה קרע ברצועה הצולבת הקדמית. הבלם לא נותח וחזר אחרי 14 שבועות. אוגוסט 2017. הבלם נפצע שוב בברך במהלך משחק אלוף האלופים. האבחנה לא פורסמה. הפעם הוא חזר אחרי קצת פחות משלושה חודשים.



ייעדר תקופה ארוכה? ויטור (דני מרון)


דצמבר 2017. ויטור נפצע לפני גמר גביע הטוטו בשריר הארבע ראשי, נלקח לאולטראסאונד, שם מתגלה, לטענת הפועל ב"ש, פציעה שטחית. הוא חוזר אחרי שבועיים רק כדי לפתוח את 2018 עם עוד פציעה בברך. רביעית מאז הגיע למועדון לפני עונה וחצי. הוא החמיץ ארבעה חודשים וחזר ל-72 דקות נגד קריית שמונה עד שהגיעה פציעת ברך חמישית.


הבלם בן ה-28, שחקן העונה להזכירכם, שותף בפחות ממחצית ממשחקי הליגה של האלופה מאז הגיע לכאן. 26 משחקים בעונה וחצי, מתוכם 24 בהרכב. בשלוש העונות בפאוק הוא שיחק 83 משחקי ליגה. היו פה ושם בעיות שרירים וברכיים. הוא החמיץ כמעט חודשיים במצטבר בעונת 2013/14 וחודש שלם בעונת 2015/16, אבל עכשיו מדובר בתופעה חוזרת שבבאר שבע מתקשים לעכל. חמש פציעות סרך בפחות משנתיים ואם החשש יתאמת, ויטור לא ישוב עוד העונה ולא יפתח את העונה הבאה.  

 

ויטור יורד מכר הדשא עם דמעות בעיניו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי