ביקורת בסכנין על בנין: "ההצהרות היו לא במקום, נראה לא כוחות"

טל בנין עם אנטוניו מרשיץ'
טל בנין עם אנטוניו מרשיץ' | דני מרון

אכזבה קשה במועדון לאחר ה-2:0 להפועל באר שבע, המאמן: "יש לנו הרבה מה להפסיד בפלייאוף התחתון". בקבוצה מקווים לחזור לדוחא עוד לפני הפלייאוף. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

במהלך השבוע שוחח מאמן בני סכנין טל בנין עם שחקניו וניסה להחדיר ביטחון כי הם לא נופלים משחקני הפועל באר שבע ובנוסף אף ביטל את אחד מאימוני הקבוצה וערך אסיפה עם שחקניו בה אפשר לשחקנים לדבר.

עיקר הטענות של חלק מהשחקנים היו על חוסר ההזדמנות שמקבלים שחקני הספסל וביניהם צמד הבלמים עלאא אבו סלאח וסארי פלאח. השניים לא התלבשו גם במשחק מול באר שבע ונראה כי יעזבו את הקבוצה בקיץ הקרוב. אחד השחקנים התייחס לשיחה ואמר: "נראה שבנין רק שמע אבל החליט לא לבצע שינויים. שחקנים קיבלו הזדמנות רק בגלל החוסרים". בין השאר איהאב גנאים ומידו בדראנה עלו כמחליפים וזאת לאור חסרונם של עלי עותמאן ופיראס מוגרבי שנעדרו בגלל צהובים.

בנוסף במועדון הביעו ביקורת על ההכנה למשחק. "ההצהרות לפני המשחק היו לא במקום. גם פתאום עוביידה חטאב עולה כבלם. היו כמה דברים שהיו מוזרים בהכנה של טל בנין. זה היה נראה בהרבה מקרים, לא כוחות", אמרו בסכנין.

בנין עצמו התייחס ואמר: "יכולנו להגיע ליותר מצבים, היה חסר לנו אומץ. הקהל שלנו רוצה לראות קבוצה יוזמת ותוקפת ואפשר להפסיד גם בבונקרים. יש בסכנין שחקנים שאפשר לקחת אותם למקום הרבה יותר רחוק". המאמן התייחס גם למשחקי הפלייאוף התחתון ואמר: "זאת קבוצה שמייצגת מגזר מאוד גדול ויש לנו הרבה מה להפסיד בפלייאוף התחתון. לא נוריד את הרגל מהגז כי איך שנסיים את העונה הזאת, נתחיל גם את העונה הבאה". מי שעוד זכה בביקורת במועדון היה הקשר אנטוניו מרשיץ' שהורחק בצהוב שני לאחר פגיעה בדן איינבינדר. "אסור להגיע לעצבים כמו שאנטוניו היה במחצית השנייה", אמרו במועדון.

בנין עם מרשיץ' (דני מרון)
בנין עם מרשיץ' (דני מרון)

בסכנין מקווים כי השבוע תאשר המנהלת את המגרש בדוחא והקבוצה תשחק את כל משחקיה הביתיים בפלייאוף התחתון בסכנין.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי