בבית"ר חוששים: שכטר יחמיץ את חצי הגמר מול ק"ש

בוריס קליימן
בוריס קליימן | דני מרון

החלוץ, שנפצע והוחלף ב-0:2 על רעננה, סובל ממתיחה חזקה ובמועדון מודאגים וממתינים לבדיקת האולטראסאונד. קליימן: "אני חולם על אליפות, אנחנו נכריע את המאבק". הקהל קרא בשמו של בן זקן: "אני שמח שהם מרוצים"

(גודל טקסט)
"מה יכריע את מאבק האליפות? בית"ר ירושלים. אם נמשיך להבקיע, לשמור על רשת נקייה ולנצח – אז אני מאמין שזה יקרה. אני מאוד מאמין בחבר'ה שיש כאן וכמובן שאני חולם על זכייה באליפות. כשזכיתי בתואר בעבר הייתי שוער שני ולכן לא הרגשתי שייך", כך הצהיר בוריס קליימן אחרי שקבוצתו גברה הערב (ראשון) 0:2 על הפועל רעננה וסיימה את העונה הסדירה במקום השני בטבלה.


השוער הוסיף: "באנו מוכנים היום וידענו שהפועל רעננה קבוצה מצוינת שניצחה לא מזמן את מכבי תל אביב. רעננה משחקת חזק והיא הגיעה להרבה מצבים. אני מאוד שמח שלא ספגנו והצלחנו לנצח את המשחק. אני מאוד מאמין בקבוצה ומקווה שניקח אליפות וגביע. הפנים כבר קדימה אל עבר הפלייאוף העליון". 


החדשות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של איתי שכטר שנפצע בדקה ה-39 והוחלף. החשש הוא שהחלוץ סובל ממתיחה חזקה והוא עלול להחמיץ את חצי גמר גביע המדינה מול קריית שמונה ואף את משחק הליגה מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. בבית"ר מודאגים מאוד ומחכים לבדיקת האולטראסאונד שהשחקן צפוי לעבור בימים הקרובים.


בני בן זקן המאושר סיכם: "היינו פחות טובים בחצי הראשון, בשני הגענו למצבים. בשלב מסוים רצינו לשמור על השער שכבשנו, אבל היינו יכולים גם לכבוש יותר. רעננה קבוצה קשה שעושה חיים לא פשוטים לכל הקבוצות ולכן הניצחון הזה ממש לא מובן מאליו. לפעמים באמוציות של משחק מנסים להפעיל לחץ בשביל להרוויח שלוש נקודות, זה קורה. אני משתדל לעשות את המעט שאפשר על הקווים. הייתה כאן השקעה עצומה של השחקנים ומגיע להם כל הכבוד".

 


הפך לאהוב הקהל. בן זקן (דני מרון)


על כך שאחרי תקופה ארוכה הקהל של בית"ר ירושלים קרא בשמו ועודד אותו בסיום: "אני שמח מאוד שהם מרוצים. אנחנו עובדים קשה בשביל להביא את התוצאות. האימונים מצוינים וקיוויתי שזה גם יגיע למגרש. אנחנו עובדים בשביל שהקהל יהיה מרוצה. הצלחנו לייצר רצף של תוצאות, שיחקנו טוב גם לאורך הדרך ואפשר לומר שגם אנחנו מרוצים".


הפלייאוף העליון: "צריך להגיע מרוכזים, אגרסיביים ועם הרבה משמעת טקטית. אנחנו רוצים לשמור על סגנון המשחק ההתקפי שלנו והכי חשוב זה להביא תוצאות. אנחנו נשתדל ונעשה את המקסימום לאורך כל הדרך".


מנחם קורצקי המאוכזב ניתח: "זה כבר הרבה מעבר לפרייארים, לצערי. זה סוג של סימפטום שאנחנו לא מצליחים לצאת ממנו. להפסיד במשחק כזה? נצטרך להתמודד. יש לנו מאבקי ירידה ואסור לנו להיות נאיבים. אנחנו נעשה את העבודה. נאיביות זה בטח לא אני. שני השערים הגיעו משתי מתנות. זה מאכזב, אבל יש שיפור בקבוצה ונצטרך למצוא את האיזון ולשחק עם יותר אחריות כי צריך לעצור את ההפסדים. הפלייאוף התחתון יהיה קשה ולחוץ ונצטרך להגיע מוכנים".


קורצקי המשיך: "הייתי מאוד רוצה שנמשיך לשחק ככה בצורה הזו וגם ניקח נקודות. להיראות טוב ולהפסיד? אני לא אלך על הדרך הזו יותר אם זה לא יביא נקודות. אולי אנחנו נשחק פחות טוב וניקח נקודות כי להבטיח עוד עונה בליגת העל, זאת המטרה".

 


קורצקי מנחם את שכטר הפצוע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי