ביקורת קשה בעכו: מי שלא רוצה להיות כאן, שיישב ביציע

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

במועדון לא אהבו את התבוסה הקשה לקריית שמונה, ביקורת הועברה על סיסוקו, שאף צפוי לרדת לספסל, ורייכרט. עימות בין הקהל לחברי ההנהלה בהפסקת המחצית

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב אנשי הפועל עכו לאחר התבוסה הביתית לעירוני קריית שמונה (3:0). במועדון הביעו כעס רב כלפי הצוות המקצועי והשחקנים, בטענה כי הצוות הכין את הקבוצה לא נכון ובחר לשחק במערך שגוי, עם שלושה בלמים, כך שהקבוצה התקשתה ובעיקר נפגעה בחלק ההתקפי. "כנראה שהמאמנים לא מבינים שאנחנו צריכים לנצח וזה אומר לכבוש", אמרו בעכו.

בנוסף, במועדון לא אהבו את הגישה של שחקנים ועיקר הביקורת הופנתה כלפי הבלם מחמדו סיסוקו שנמצא בירידה חדשה במשחקים האחרונים וצפוי לשבת על הספסל במשחק הבא. גם הקשר בן רייכרט שהורחק בצהוב שני בשנייה האחרונה של המחצית הביא לזעם בקרב ראשי הקבוצה. "מי שלא רוצה להיות כאן, שיישב ביציע. אף אחד לא עושה טובה שהוא משחק. עכו אולי תרד, אבל היא תרד בכבוד", הבהירו בהנהלת הקבוצה.

אם לא די בצרות המקצועיות, אז במהלך המחצית אירעה תקרית בין אוהדי הקבוצה לחלק מחברי ההנהלה של עכו. אותם חברי הנהלה לא אהבו את הביקורת וניסו אף לעלות ליציע, אך העימות הפיזי נמנע בעקבות התערבות של אנשי האבטחה. בשבת הקרובה ייפתחו משחקי הפלייאוף ועכו תשחק בחוץ מול מכבי חיפה ואילו את העונה עכו תסיים במשחק הבית מול בני סכנין.


סיסוקו צפוי לרדת לספסל כבר במשחק הבא (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי