בק"ש מעריכים: שרצקי יודיע על המשך דרכו של חיים סילבס

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

הבעלים מרוצה מהשיפור בתקופה האחרונה וצפוי להעניק את הקרדיט למאמן גם בעונה הבאה. מחמאות לזועבי והאסלבנייק אחרי ה-0:3 בעכו, השווער הבהיר: "כולנו מחכים לחצי גמר הגביע"

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל קריית שמונה לאחר ניצחון קליל (0:3) על הפועל עכו במחזור סיום העונה הסדירה. במועדון שיבחו לא רק את הניצחון בפער של שלושה שערים, אלא גם את הדרך של הקבוצה במשחקים האחרונים כאשר המטרה היא לסיים את הליגה במקום הגבוה שאפשר ולנסות ולהגיע עד הסוף בגביע המדינה.

מי שזוכה למחמאות הוא המאמן חיים סילבס, שבנייתו של הסגל מחדש מתחילה להראות תוצאות – גם אם בשלב מאוחר, מה שלפחות הביא את המועדון לחצי גמר הגביע. בהנהלת הקבוצה סיפרו כי ההערכה שהבעלים איזי שרצקי יודיע על המשך דרכו של המאמן ללא כל קשר לתוצאה בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים. "איזי כמו כולם רואה שיש כאן קבוצה שאם ישמרו על רובה אז היא תהיה פקטור משמעותי לעונה הבאה", אמרו בהנהלה. בקריית שמונה ציינו כי פגישה בין הצדדים צפויה להתקיים רק לאחר חצי הגמר. 

מי שעוד זכו למחמאות במשחק מול עכו היו השוער מהדי זועבי, שהציל את קריית שמונה מספיגה בפתיחת המשחק וגם נייג'ל האסלביינק ששוב הוכיח כי מדובר באחד הזרים הטובים שהגיעו העונה לישראל. זועבי סיכם את המשחק ואמר: "היה מאוד קשה עד הגול הראשון, הם היו יכולים להוביל את המשחק ואז היה לנו קשה לחזור כי קשה לשחק מול קבוצה שאין לה מה להפסיד וששחקנים רוצים להוכיח את עצמם. המחצית שנייה הייתה פחות טובה, אבל אנחנו רוצים להמשיך ולנצח כדי לקבל עוד ביטחון לקראת חצי הגמר".


מהדי זועבי. זקוקים לביטחון לפני חצי גמר הגביע (מאור אלקסלסי)

לגבי השיפור בחודשיים האחרונים אמר השוער: "אנחנו בהחלט בכושר טוב וסוף סוף משחקים את הכדורגל שהצוות המקצועי רוצה מאיתנו. הצוות עושה עבודה מצוינת ועוזר לנו בכל המובנים. כולנו מחכים לחצי הגמר שזה משחק על עונה שלמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי