תמאש דורש מענק עלייה לליגה האירופית ומחכה לתשובה של כץ

טוני וואקמה, גבריאל תמאש
טוני וואקמה, גבריאל תמאש | דני מרון

הפועל חיפה אמנם הודיעה רשמית על סיכום עם הרומני, אבל חוזה עדיין לא נחתם. אוסידון צפוי לקדם את המו"מ, כמו גם עם קפילוטו, מלול ותורג'מן. צפי ל-10,000 אוהדים אדומים בחצי הגמר

(גודל טקסט)

לאחר שני ימי חופש, תחזור היום (שלישי) הפועל חיפה לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון – משחק החוץ ביום ראשון מול מכבי תל אביב. בחיפה עדיין מאמינים בסיכוייהם להיאבק בצמרת הגבוהה ואף מקווים לסיים במקום הגבוה ביותר במטרה להגיע בעונה הבאה לאירופה.

הקבוצה סובלת לאחרונה ממכת פציעות קשה ובמהלך היום יתברר מי מהשחקנים יהיו כשירים לקראת המשחק בראשון. בין הפצועים הבלם הרומני גבריאל תמאש, שאף הודח ברגע האחרון מההרכב בשבת לפני הניצחון על מועדון ספורט אשדוד. גם גילי ורמוט שהוחלף במחצית בגלל מתיחה צפוי לקבל טיפולים וכמוהם גם החלוץ אלון תורג'מן. בנוסף, הקשרים לירן סרדל ורסמוט סטויטדט נעדרים מספר שבועות ולא צפויים להיות בסגל הקבוצה גם במשחק הקרוב. מי שיחזור להרכב הוא המגן דור מלול, לאחר שנעדר בגלל צהובים.

במקביל במועדון ימשיכו לקדם את המו"מ עם השחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה. בראש הרשימה נמצא גבריאל תמאש שאומנם הפועל חיפה הוציאה לפני שלוש שבועות הודעה כי הרומני סיכם את התנאיו, אך טרם התבצעה החתימה. לספורט1 נודע כי אחת המחלוקות היא הרצון של תמאש לקבל מענק על עלייה לליגה האירופית בעונה הבאה והבלם ממתין לתשובה של הבעלים יואב כץ. "תמאש רוצה להישאר בהפועל חיפה. טוב לו כאן והוא נקשר למועדון ולצוות בראשותו של ניר קלינגר. מצד שני הגיע הזמן שגם כץ יקדם את הנושא", אמרו בסביבתו של הבלם.


תמאש. "הגיע הזמן שכץ יקדם את הנושא" (ערן לוף)

מי שצפוי להיכנס לעומק במשא ומתן הוא סגן הנשיא דורון אוסידון, שגם משוחח עם שחקנים נוספים כמו הבלם ניסו קפילוטו, המגן דור מלול והחלוץ אלון תורג'מן.

בינתיים החלה מכירת הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה מול הפועל רעננה, כאשר כעת המכירה נעשית למנויים בלבד ומיום חמישי המכירה תיפתח גם לקהל הרחב. בחיפה מצפים לכ-10,000 צופים שיגיעו לעודד את הקבוצה במשחק, עד כה נמכרו כ-2,000 כרטיסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי