שחקנים בעכו זועמים על סטנצ'יו: הביקורת היא קודם כל עליו

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

המנהל המקצועי ביקר את הקבוצה על הופעתה מול קריית שמונה (3:0), אחד מהם טען: "הוא זה שבנה את הקבוצה ולא עשה את השינויים הנדרשים בינואר". רם שטראוס בספק למכבי חיפה, יעבור סדרת טיפולים

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המביך ביום ראשון מול עירוני קריית שמונה (3:0), תתחיל בשבת הפועל עכו את משחקי הפלייאוף התחתון מהמקום האחרון במשחק החוץ מול מכבי חיפה (16:00, ישיר בספורטHD4).

למרות שעכו ניצחה פעמיים העונה את הירוקים, בקבוצה יודעים כי יהיה קשה להוציא את מלוא הנקודות פעם נוספת ולא מסייעת להם העובדה שלרשות המאמן איציק טוויזר יעמוד סגל חלקי בלבד.

כידוע, הקשר בן רייכרט הורחק ביום ראשון וייעדר, אליו יצטרפו ביציע גם הבלם ינון אליהו שעדיין פצוע וייתכן שגם השוער רם שטראוס שנפצע במשחק מול קריית שמונה נמצא בספק. שטראוס קיבל מכה חזקה בקרסול והיום יעבור מספר טיפולים פיזיותרפיים שלאחריהם ינסה לחזור לאימונים. "אין ספק שזאת מכה קשה אם נאבד את שטראוס לפלייאוף התחתון. הסיכויים שלנו יהיו נמוכים מתמיד", אמרו במועדון.


שטראוס. "מכה קשה אם נאבד אותו" (מאור אלקסלסי)

אתמול ערך המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו שיחה עם השחקנים, בה ביקר אותם על כושר המשחק מול קריית שמונה. "אפשר לעשות טעויות, אבל התצוגה במשחק מול קריית שמונה זה מעבר לזה ומבחינתי כל מי שלא יהיה מחויב, ישלם על זה", אמר הרומני לשחקנים שלא הופתעו מהשיחות עם המנהל המקצועי ואף ציינו כי זה כבר נעשה בעבר. "הביקורת היא קודם כל עליו. הוא זה שבנה את הקבוצה ולא עשה את השינויים הנדרשים בינואר", אמר הבוקר אחד השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי