מקורב לאלאך: רוטן יימדד על פי היכולת ולא רק על פי התוצאות

פרד רוטן
פרד רוטן | לירון מולדובן

במכבי חיפה ממשיכים להכחיש כי עתידו של המאמן ההולנדי על הפרק אבל אם לא יהיה שיפור מיידי, הנושא יעלה. שחר ייפגש עם בוזגלו, שמות של שחקנים נוספים כבר עלו לעונה הבאה

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום ליום חופש לאחר שערכו אימונים ביומיים האחרונים, ורק מחר יתחילו בהכנה משמעותית לקראת המשחק מול הפועל עכו ביום שבת. במועדון אומנם מודעים כי לאור אי הצלחה בשבועות האחרונים צפוי סמי עופר להיות ריק יחסית בקהל ובכל זאת במועדון מנסים למשוך אוהדים רבים ואף הודיעו על כניסה חינם לנשים וילדים. הקופים הירוקים לא מתכוונים להחרים את המשחק הקרוב מול הפועל עכו, אך לא מן הנמנע שהמחאה נגד השחקנים תימשך.

מבחינה מקצועית מקווים בחיפה להתחיל את הפלייאוף התחתון בניצחון שגם יקבע כמעט סופית את ההישארות בליגת העל. בחיפה מספרים כי טרם התחילו בהכנות רשמיות לעונה הבאה וזאת למרות שהמנהל הטכני מו אלאך כבר ציין מספר שמות של מועמדים וההכנות הרשמיות יתחילו כאשר הקבוצה תבטיח סופית עונה נוספת בליגת העל.

בנוסף, במועדון כלל לא מתייחסים לעתידו של המאמן פרד רוטן וממשיכים לטעון כי יש לו חוזה לעונה הבאה ורק בקשתו לעזוב תביא לפרידה. גם בסביבתו של אלאך הכחישו הבוקר כי הוא מחפש מאמן אחר או חושב על פרידה מרוטן אבל ציינו: "רוטן הגיע לכאן בכדי לשפר כמה שיותר את מצב הקבוצה העונה ובעיקר להכין קבוצה ראויה לעונה הבאה. הוא יימדד במשחקים הקרובים על פי היכולת ולא רק על פי התוצאות. הקבוצה אומנם לא הפסידה באשקלון אבל חייב להיות שיפור במשחק".

במכבי חיפה גם ממשיכים במעקב אחר קצב החלמתו של מאור בוזגלו וכל ראשי הקבוצה עודכנו לגבי תוצאות הניתוח שעבר אתמול השחקן. במועדון הירוק ציינו כי ככל הנראה בסיום העונה תתקיים פגישה בין הבעלים יעקב שחר לבין בוזגלו בכדי להתחיל ולשוחח על חוזה עתידי בין הצדדים. "שחר ירצה להבין מתי ואיך יחזור בוזגלו לאחר הפציעה ואז לקבל החלטה" אמרו במועדון.

מאור בוזגלו.
מאור בוזגלו. "החלטה תתקבל לאחר שיחלים" (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי