דראפיץ': הייתי מעדיף שהשחקנים שלי ינוחו בפגרת הנבחרת

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה לא הסתיר את רצונותיו בנוגע לזימון שחקנים לנבחרת והתייחס לפלייאוף: "יש לנו כמה חשבונות לסגור שם". ערן לוי לקראת בית"ר (שבת, 20:30, ספורט4): "אין לנו שום קבוצה 'לדפוק'"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והקפטן ערן לוי לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט4).

דראפיץ' פתח: "כבר שיחקנו פעמיים עם בית"ר והיינו בסדר גמור, אבל הפסדנו בפעם הראשונה. אנחנו מתכוננים לפלייאוף כמו לעונה חדשה. אנחנו לוקחים את זה בצורה הכי רצינית שיש ורוצים להוכיח שאנחנו שייכים לקבוצות הכי טובות בישראל".

המטרות בפלייאוף: "להגיע כמה שיותר רחוק. אמרתי לשחקנים להסתכל משחק משחק. יש לנו כמה חשבונות לסגור שם. הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה ויש אתגר גדול. השחקנים רוצים להוכיח שהם שייכים לרמה הזו".

ההיעדרות של שכטר: "אין ספק ששכטר הוא אחד החלוצים הכי טובים, אבל אני לא שמח שהוא לא משחק. אין לנו מה לפחד ואני רוצה שהשחקנים הכי טובים ישחקו. אנחנו רוצים לעשות כיף לאוהדים. הרבה קהל יבוא וכל שחקן רוצה להיות חלק מההצגה הזו".

סלובודאן דראפיץ'. אין אצלו פוליטקלי קורקט (אודי ציטיאט
סלובודאן דראפיץ'. אין אצלו פוליטקלי קורקט (אודי ציטיאט)

הזימון של שחקנים לנבחרת: "יכול להיות שהייתי מזמין את כל ה-11 שלי, אבל יש מאמן לנבחרת. אני הייתי רוצה שכל השחקנים שלי ילכו לפגרה וינוחו, אבל מי שיוזמן יוזמן. זה לא הג'וב שלי".

העתיד: "אנחנו כל הזמן מסתכלים ובודקים. מהניסיון שלי מה שמתכננים בכדורגל הישראלי לא יוצא. יותר טוב לא לקחת שחקנים עכשיו – הם יותר יקרים ולא שווים גרוש. אני לא מודאג מהעונה הבאה כי לרוב השחקנים שלנו יש חוזה. למה שנחליף משהו שהוא לא שבור. יש כמה מקומות שאנחנו רוצים להתחזק, אבל יש לנו סגל טוב ואני מרוצה ממנו".

ערן לוי. אין לו שום קבוצה לדפוק (דני מרון)
ערן לוי. אין לו שום קבוצה לדפוק (דני מרון)

הקפטן ערן לוי הוסיף: "מאזן הכוחות שווה בין הקבוצות בפלייאוף. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, אבל אנחנו רוצים לבוא ולשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו מגיעים לכל מגרש ועושים את המשחק שלנו ולא משנים את עצמנו בגלל היריבה. דווקא הקבוצות הגדולות הגיעו ושינו את המערך שלהם מולנו. אי אפשר להתווכח עם מה שאנחנו עושים ועם המספרים שלנו".


המטרות בפלייאוף
: "המועדון חזר לטופ אחרי תקופה ארוכה. נבוא ונעשה את המקסימום ואני סומך על הקבוצה. אין לנו קבוצה "לדפוק", אף אחד לא עשה לנו משהו בשנים האחרונות. יש זמן עד המחזור האחרון".

הנבחרת: "מכבי נתניה זה הבית שלי וכל דבר אחר מעבר זה בונוס. גם אם זה לא יקרה, אהיה האוהד הכי גדול של הנבחרת".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי