טוויזר: המשימה לא קלה, אבל בהחלט ברת ביצוע

איציק טוויזר
איציק טוויזר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל עכו שומר על אופטימיות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת (16:00, ספורט4): "עבר עלינו שבוע לא קל, ניצחון ייתן לנו אנרגיות לפלייאוף". איבה יחזור להרכב במקום רייכרט המורחק, רם שטראוס חזר להתאמן

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו המשיכה את הכנותיה למשחק נגד מכבי חיפה בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט 4), כאשר במועדון מקווים להשיג ניצחון שלישי העונה מול הירוקים. הצפוניים מודעים לכך שסיכויי ההישארות קלושים, אך עדיין מקווים לעשות את המקסימום עד לסיום העונה.

הקבוצה תחסר במשחק את הקשר בן רייכרט שהורחק במשחק ביום ראשון ונקנס על ידי ההנהלה. ברונו איבה יחזור להרכב על חשבונו. בנוסף, גם הבלם ינון אליהו פצוע והקשר גבי קניקובסקי חולה ובספק למשחק. השוער רם שטראוס, שהיה פצוע, חזר להתאמן וצפוי לקחת חלק במשחק.

המאמן איציק טוויזר אמר לקראת המשחק: "עבר עלינו שבוע לא קל. האכזבה מההפסד לקרית שמונה וגם ההרחקה של בן, שהוא השחקן המרכזי שלנו. בנוסף לזה הפציעות של אליהו, קניקובסקי ושטראוס עשו לנו את השבוע האחרון ללא קל, אבל זאת גם הזדמנות מצוינת לשחקנים שלא משחקים הרבה להוכיח שהם ראויים להרכב ובהחלט ראיתי את זה באימונים המצוינים שעברנו השבוע".

"אני הרבה שנים במועדון ולא זכורה לי מקצוענות כזאת גם מהשחקנים ובעיקר מההנהלה שנותנת שקט ותנאים ברמות הכי גבוהות. אנחנו לא מרימים ידיים", הוסיף טוויזר, "עכו מועדון עם מסורת של קרבות תחתית. נכון, המצב לא טוב והמשימה לא קלה, אבל היא בהחלט ברת ביצוע. ניצחון בשבת יכול לתת לנו אנרגיות לכל הפלייאוף ואנחנו בהחלט נבוא להתאבד על המגרש".

טוויזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי