"אם היינו משחקים בדוחא מתחילת העונה, היינו בפלייאוף העליון"

דוחא. האוהדים יעזרו להשיג ניצחון ראשון?
דוחא. האוהדים יעזרו להשיג ניצחון ראשון? | צילום: ערן לוף

סכנין מארחת לראשונה העונה בבית (שבת, 18:15, ספורט3) את אשדוד, מוגרבי ועותמאן יחזרו ל-11 של בנין. אלקה ימשיך להיעדר אצל האורחים, טום בן זקן ימשיך כבלם

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בבני סכנין לקראת המשחק הראשון שלהם העונה באצטדיון הביתי המחודש בדוחא בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט3) מול מ.ס. אשדוד. "אין ספק שאם היינו פותחים את העונה בדוחא אז היינו בפלייאוף העליון כי המגרש הביתי שלנו שווה לפחות עוד עשר נקודות", אמרו במועדון.

בבני סכנין רוצים לפתוח את הפלייאוף התחתון ברגל ימין ולחזור למסלול הניצחונות. המגן עלי עותמאן והחלוץ פיראס מוגרבי סיימו עונש השעייה (צהובים) ויחזרו ל-11, אנטוניו מרשיץ' שהורחק במשחק האחרון בבאר שבע (2:0) ייעדר. המאמן טל בנין ערך אתמול (חמישי) אסיפה טקטית והקרין בפני השחקנים את הפעולות הטובות והרעות מההפסד בטרנר והבוקר (שישי) באימון המסכם הוא אמור לתרגל הרכב, אם נראה כי פרט למוגרבי ועותמאן גם אחד מהשניים, אייהב גנאיים או הקפטן חאלד חלאיילה יפתחו. עוביידה חטאב יחזור לתפקיד המגן השמאלי.


מוגרבי. תוספת כוח משמעותית (ערן לוף)

ניצחון על אשדוד יבטיח מעשית את הישארות הקבוצה בליגה כך שכבר בשבוע הבא עשויים להתחיל שיחות בין בנין להנהלה שם יציג המאמן את תוכנית העבודה שלו לעונה הבאה כולל רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין. "המטרה שלנו לנצח לעיני הקהל הביתי ולא פחות מזה להוכיח שאנחנו ראויים להישאר בקבוצה" אמר אחד השחקנים.

תורג'מן: "סכנין עשו את שלהם, עכשיו אנחנו צריכים לעשות את שלנו"
באשדוד התעסקו במהלך השבוע החולף בשיחות עידוד עם השחקנים בשל ההפסד האכזרי להפועל חיפה 1:0 משער עצמי של יובל יעקובוביץ' בדקה ה-93, וכמובן בהכנה למשחק החוץ הקשה בדוחא בשבת. החלוץ בלסינג אלקה, שלא החלים מהמתיחה ברגלו, יזכה למנוחה וטיפולים עד לאחר הפגרה ולא ישחק בשבת. גדי קינדה אמור לשוב בהדרגה לאימונים אחרי פגרת הנבחרת.

המאמן עמיר תורג'מן ימשיך במערך של שלושה בלמים כשהקפטן טום בן זקן ימשיך כבלם ימני. על עמדת המגן/קשר ההתקפי נאבקים בנצי מושל ויצחק אספה כשגם תום מונד מתדפק על ההרכב הפותח.

"בני סכנין קבוצה מאוד טובה עם שחקנים איכותיים בקו הקדמי. כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק נגד כל קבוצה שווה בשווה", אמר המאמן עמיר תורג'מן, "בני סכנין כבר עשו את שלהם העונה ואנחנו צריכים לעשות את שלנו עד הסוף. אנחנו מסתכלים על עצמנו ועל הדרך שלנו, על ההתקדמות והיציבות המנטלית כשהמטרה היא להישאר בליגת העל".

הרכבים משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, אברהם פאס, עוביידה חטאב, גאבר עטאא, אייהב גנאיים (חאלד חלאיילה), יובל אבידור, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי וג'ורדן פושה.

אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון , בנצי מושל ( יצחק אספה ), יובל יעקובוביץ', דן ביטון, אור אינברום, מאוריסיו ( דור ג'אן ).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי