צעירי חוזר לסגל, מימר בלבל את השחקנים

מימר
מימר | עדי אבישי

קשר מכבי פ"ת יתלבש מול הפועל רעננה (ראשון, 19:00) אחרי שני משחקים מחוץ לסגל, המאמן לא תרגל הרכב באופן רציף. ויסקארה עשוי לחזור לבין הקורות אצל הקבוצה מהשרון, כמו גם בבייב, ארשיד ועידו לוי

(גודל טקסט)

לאחר שלא הצליחה להשיג את מטרתה, מכבי פ"ת תחל מחר (ראשון, 19:00) את משחקי הפלייאוף התחתון כשתארח את הפועל רעננה. במלאבס כבר הצהירו שהמטרה המוצהרת היא השגת המקום השביעי, שעל פי גורם בכיר במועדון, תזכה ככל הנראה את המאמן שרון מימר בחוזה לעונה נוספת.

המאמן שרון מימר הצליח לבלבל אפילו את שחקני פ"ת, כשלא תרגל הרכב רציף באימון המסכם וערבב מספר פעמים בין מספר שחקנים. לידור כהן, שנעדר מהמשחק מול מכבי ת"א בתחילת השבוע בגלל פציעה, צפוי לחזור לסגל, אך בקבוצה עדיין לא החליטו אם יפתח בהרכב או יחל אותו על הספסל.

כפי שפרסמנו, גרגורי טאדה סובל מפציעה בברכו וייעדר, כשאחת הסיבות להוצאתו מהסגל היא הרצון לתת דקות משחק לתאי בריבו ועדן שרם, כשהראשון צפוי לפתוח בחוד, אך גם שרם בתמונת ההרכב. צחי גיגי שלא התאמן בצורה סדירה בימים האחרונים עקב כאבים במפשעה עשוי לעבור מחר מבחן כשירות, כשאם לא יהיה כשיר רועי מעוז, שוער קבוצת הנוער יפתח על הספסל. גם דניאל בוסי היה בתמונת ההרכב, אך סובל מגב תפוס ולא יהיה בסגל. לאחר שני משחקים בחוץ, לירוי צעירי יחזור לסגל וגם הוא תורגל לסירוגין.

לירוי צעירי. חוזר לסגל (לירון מולדובן)
לירוי צעירי. חוזר לסגל (לירון מולדובן)

ויסקארה עשוי לפתוח
הפועל רעננה תפגוש באצטדיון המושבה את מכבי פתח תקווה במשחק שיפתח עבורה את משחקי הפלייאוף התחתון. כזכור, קבוצתו של מנחם קורצקי כבר ביקרה לפני שבועיים בפ"ת, אז הפסידה 3:2 למלאבסים.

באימונים השבוע שוחח המאמן עם שחקניו על שני ההפסדים האחרונים נגד מכבי פ"ת ובית"ר ירושלים ועל הטעויות הנאיביות במשחק ההגנה וההחמצות חסרות ההסבר המקצועי. השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה התאושש מהמתיחה בשריר הירך ועשוי לשוב אל בין הקורות במקומו של אסף צור. גם אלי בבייב, כרם ארשיד ועידו לוי עשויים לקבל מחר עדיפות בהרכב הפותח.

קורצקי אמר לקראת המשחק: "התאכזבנו מההפסד לבית"ר ירושלים אבל לוקחים ממנו דברים טובים. אנחנו קבוצה טובה ואם נמשיך לעשות את הדברים כפי שעשינו, נצליח לנצח ולהביא את הנקודות. לקראת מכבי פ"ת צריכים להסתכל על עצמנו ולהגיע מוכנים כדי להביא את הנקודות. אנחנו נשחק אחרי שהיריבות שלנו לתחתית ישחקו ונדע את התוצאות שלהן, אבל זה לא משנה לנו כי צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו. אנחנו סומכים על השחקנים שלנו ונותנים להם ביטחון ואמונה כדי שנחזור עם נקודות".


לא חושב על היריבות. קורצקי (דני מרון)

החלוץ מוחמד כליבאת הוסיף: "אנחנו נכנסים לפליאוף התחתון במצב טוב אבל צריך לזכור שבשני המשחקים האחרונים הפסדנו וצריך לחזור למסלול הניצחונות כמה שיותר מהר ולהבטיח את ההישארות בליגת העל. מצפה קרב בו מי שתרצה יותר תיקח את הנקודות".

הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג,עודד אלקיים,תומאש סיבוק,עידן אדהנני,אורי מגבו,רומריו פירס,יניב בריק (לירוי צעירי),יוסי בניון,מנור סולומון,רישאר סומא(אליבלטו,לידור כהן) ותאי בריבו(עדן שרם).

הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה (אסף צור), עדי נמני, מוחמד עלי קאמרה, בן והבה, בן בנימין, עמנואל אמבולה, נמניה ניקוליץ', אור דסה, כרם ארשיד (מוחמד כליבאת) רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי